Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@00:18:23 GMT

آموزش درست کردن بستنی گردویی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۷۰۷

آموزش درست کردن بستنی گردویی

بستنی گردویی، یکی از خوشمزه‌ترین و عالی‌ترین دسر‌های فصل بهار و تابستان می‌باشد. مواد مورد نیاز برای تهیه این دسر عالی در دسترس می‌باشد و خیلی راحت و سریع می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. همچنین این دسر نیازی به ابزار خاص و انجام روش مشکلی نداشته و می‌توانید آن را تهیه و میل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که حتما بستنی گردویی را نیز برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود در این روز‌های گرم سال در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً این دسر بستنی خوشمزه و لذیذ، لذت مهمانی‌های خانوادگی شما را دوچندان خواهد کرد.

جدا از طعم عالی و خوشمزه این دسر بستنی خواص و فواید آن نیز بسیار می‌باشد. هر یک از مواد اولیه این دسر بستنی حاوی مواد معدنی سالم و مغذی می‌باشند که ده‌ها فایده و خواص را برای سلامتی افراد به دنبال خواهند داشت.

به عنوان مثال گردو یک منبع عالی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که موجب تقویت سلامت قلب، بهبود عملکرد مغز، سلامت استخوان ها، تقویت رشد مو، مراقبت از سلامت پوست و… می‌شود.

از دیگر انواع دسر‌ها و بستنی می‌توان به دسر هویج بستنی، ماست بستنی میوه ای، بستنی آناناس، آب هویج بستنی، دسر بستنی، بستنی عسل و لیمو ترش، ژله بستنی، بستنی سرخ شده و بستنی داغ اشاره کرد.

مواد لازم

شکلات خرد شده: ۱۰۰ گرم
گردو: ۲۰ گرم
خامه: ۲۰۰ میلی لیتر
شیر: ۱۰۰ میلی لیتر
بیسکویت: ۲۰ گرم

مراحل پخت

شیر را در یک ظرف ریخته و بر روی حرارت ملایم بگذارید تا گرم شود.

شکلات‌ها را خرد کنید و به ظرف شیر اضافه کنید.

وقتی شیر و شکلات کاملاً با هم ترکیب شدند، حرارت را خاموش کنید.

خامه را در یک ظرف جداگانه ریخته و با همزن آن را کمی مخلوط کنید.

سپس مخلوط سرد شده شیر را مرحله مرحله به خامه اضافه و هم بزنید.

حالا مخلوط آماده شده را در قالب بستنی بریزید و در فریزر به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید.

بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده، بستنی را از فریزر خارج کنید و بیسکویت و گردوی خرد شده را بر روی بستنی بریزید.

مجدداً بستنی را به مدت ۱۵ دقیقه در فریزر بگذارید.

منبع: غذالند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه بستنی آشپزی پارسی خبر سبک زندگی دسر بستنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دانشگاه تهران گفت: نهاد‌های بین‌المللی سابقه بیش از ۱۷ قرن نهاد دانشگاه در ایران را ثبت کرده‌اند و یونسکو در سال ۲۰۱۷ دانشگاه جندی‌شاپور را به‌عنوان قدیمی‌ترین نهاد علم در دنیا معرفی کرد و اکنون این قدمت به ۱۷۵۷ سال رسیده است.
دکتر سید محمد مقیمی در گردهمایی معاونان اداری و مالی دانشکده‌ها و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه تهران یادآوری کرد: با مطالعه سنت دانشگاهی در ایران زمین، به نوعی سابقه جندی شاپور، نظامیه‌ها، ربع رشیدی، دارالحکمه‌ها و دارالفنون به دانشگاه تهران پیوند می‌خورد؛ اسناد پشتیبان قوی برای انضمام این سوابق ارزشمند به یکدیگر موجود است و باور داریم دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی ایران میراث‌دار این قدمت و پیشینه است.
وی با اشاره به ارائه پیشنهاد دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت تدوین نظام‌نامه‌ای برای دانشگاه تمدن‌ساز، گفت: در مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳، مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد.
استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به تلاش برای ضمیمه شدن تجربه پرافتخار نهاد‌های علم در ایران به قدمت دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه تهران ریشه در تاریخ تمدن ما دارد؛ تاریخی که قدمت دانشگاه جندی شاپور به‌عنوان مبدأ آموزش عالی جهان را برابر ۱۷۵۷ سال تأیید می‌کند و یونسکو نیز این قدمت را تصویب کرده و دانشگاه تهران میراث‌دار این قدمت ۱۷۵۷ ساله است.
رئیس دانشگاه تهران در ادامه گفت: هشتم خرداد ماه در مراسم نود سالگی دانشگاه تهران، به دنبال تبیین نقش تمدن‌سازی دانشگاه تمدن‌ساز در دستیابی به تمدن نوین اسلامی ایرانی هستیم که در این راستا بیش از ۱۳۰۰ ایده و پیشنهاد از سوی دانشگاهیان و مردم در سامانه نظام پیشنهاد‌های دانشگاه ثبت شده است و طی یک هفته آینده ۹۰ ایده برتر معرفی و در طول سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شوند.
مقیمی افزود: سکه نقره ویژه این بزرگداشت از سوی بانک مرکزی در حال ضرب است و قرار است در یکی از چک‌پول‌ها نیز نماد سردر دانشگاه تهران درج شود.
وی همچنین از برگزاری اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری از دوم تا چهارم خرداد ماه در دانشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در سالن اجلاس جدید دانشگاه تهران که به مناسبت یکهزار و هفتصد و پنجاه و هفتمین سال پایه‌گذاری سنت دانشگاهی در جهان با ظرفیت ۲۳۰ نفر احداث شده است، برگزار خواهد شد و اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها اولین برنامه‌ای است که در این سالن باشکوه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی