Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از رفع تصرف 10هکتار از اراضی دولتی و تغییر کاربری غیر مجاز با حکم قضائی در شهرستان بستان آباد خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "حسین عبدی" اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضائی برای رفع تصرف از اراضی دولتی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز، ماموران انتظامی شهرستان "بستان آباد" با همکاری ادارات جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و دستگاه قضائی به 2 روستای این شهرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در این عملیات 10 هکتار از اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز را که توسط افراد سودجو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده بود، رفع تصرف و تعداد 2 حلقه چاه آب نیز که به صورت غیرقانونی حفر شده بود را پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده و تغییر کاربری غیرمجاز برابر اعلام کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و احکام قضایی را بلافاصله اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نیروی انتظامی تغییر کاربری تبریز فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی زمین خوار بستان اباد خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی کاربری غیرمجاز پلمب حسین عبدی تغییر کاربری رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد