Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم نهاونددر مجلس دوازدهم با بیان اینکه در حال حاضر اکثر پروژه‌های عمرانی به دلیل نبودن اعتبار تعطیل هستند گفت: برخی بر اساس برداشت‌های کذب خود یک سری عزل و نصب‌ها را به من نسبت داده‌اند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویی ما برای تغییر و جابجایی آمده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر اکثر پروژه‌های عمرانی به دلیل نبود اعتبار تعطیل هستند اظهار کرد: البته این مساله ارتباط با شخص خاصی ندارد و مشکل آن نیز عدم تخصیص اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برخی پروژه‌های مورد نظر اشاره کرد و افزود: سد گرین به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان، سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار داشت که از این رقم فقط 4 میلیارد به صورت اوراق تخصیص یافته است.

منتخب مردم نهاونددر مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه اگر بخواهیم با این اعتبارات سد را تکمیل کنیم ۱۰۰ سال نیاز به زمان داریم گفت: از دیگر پروژه‌های تعطیل شده نهاوند جاده گیان و جاده کرمانشاه است که اعتبار ندارند که لازم است برای فعال شدن آنها برنامه‌ای را با مشارکت برخی بنگاه‌های اقتصادی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان نیاز به یک کار جهادی داریم اضافه کرد: اگر چه ما رسما کار خود را از هفتم خردادماه آغاز می‌کنیم اما من فعالیتم را از سوم اسفندماه شروع کردم و جلساتی با مدیران نهاوند در سطح کشور و سایر مسئولین برگزار کردم و قول‌هایی در این زمینه گرفته شده است.

شهبازی اشتغال را یکی از دغدغه‌های جوانان نهاوند عنوان کرد و افزود: بحث اشتغال مهمترین دغدغه خانواده‌ها بوده  و در این زمینه گلایه‌مند هستند لذا ایجاد مراکز تولیدی در شهرستان از مهمترین برنامه‌هایم در دوران نمایندگی است.

وی همراهی و تلاش مضاعف مدیران و مسوولان شهرستان را در رسیدن به اهداف توسعه شهرستان بسیار موثر خواند و افزود: مدیران و مسئولین باید تلاش مضاعفی را برای جبران عقب‌ماندگی‌ها داشته و فقط به ساعات اداری اکتفا نکنند.

  منتخب مردم نهاوند در مجلس دوازدهم ارتباط مستقیم مدیران با مردم را عامل دلگرمی آنان به نظام عنوان کرد و افزود: مدیران باید درب اتاق‌هایشان به روی مردم باز باشد تا آنان احساس کنند مسئولین در کنار آنان هستند.

وی با توصیه به اینکه مدیران حتی شماره تلفن‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند گفت : ما باید خودمان را وقف مردم کرده و پاسخگوی انان باشیم نمی‌توانیم بپذیریم که مدیری در اتاق نشسته و منتظر ارباب رجوع باشد بلکه باید او نسبت به کار مردم دغدغه داشته و به دنبال کار آنها باشد.

شهبازی رفع موانع و دوری از مانع‌تراشی را از دیگر ویژگی‌های مدیران ذکر کرد و افزود: یک مدیر باید به دنبال کار مردم باشد و خیلی به کارها گیر ندهد و مانع‌تراشی نکند به گونه‌ای که ارباب رجوع مایوس شده و کار خود را رها کند.

وی در پاسخ به اینکه زمزمه تغییر مدیران شهرستان با شروع کار شما شنیده می‌شود گفت: دست هر مدیری را که برای مردم کار کند و به دنبال حل مشکلات آنها باشد را می‌بوسم و از او حمایت می‌کنم.

منتخب مردم نهاونددر مجلس دوازدهم افزود: برخی بر اساس برداشت‌های کذب خود یک سری عزل و نصب‌ها را به من نسبت داده‌اند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویی ما برای تغییر و جابجایی آمده‌ایم.

وی افزود: عزل و نصب مدیران جزو وظیفه نماینده نیست اما مردم از ما انتظار دارند مدیرانی که نمی‌توانند خوب کار کرده و یا مردم از آنها راضی نیستند تغییر یابند.

شهبازی افزود: البته مدیران کل دستگاه‌های اداری برای خدمت بیشتر به مردمی که این همه سختی را تحمل می‌کنند لازم است مدیران ناکارامد را تبدیل به احسن کرده تا بتوانند مطابق با برنامه‌های شهرستان حرکت کنند.

وی بر ضرورت نقد سازنده و منصفانه از سوی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: خبرنگاران وظیفه دارند به دور از تعصب و جانبداری، مدیران را نقد کرده و مطالبات مردم را از آنان مطالبه کنند تا آنان وادار به پاسخگویی شوند.

منتخب مردم نهاونددر مجلس دوازدهم  افزود: البته یک خبرنگار قبل از اینکه بخواهند مطلبی را بنویسد ابتدا باید درباره آن تحقیق کرده و نسبت به صحت آن مطمئن باشد زیرا او هم نسبت به مسائلی که درج می‌کند مسئول بوده و در قیامت باید پاسخگو باشد.

وی بر ارتباط خود با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: من سخنگو ندارم و خودم پاسخگوی همه مسائلم هستم، حتی در جلساتی که در شهرستان حضور ندارم به مسئول دفترم اجازه نمی‌دهم در جلسه شرکت کند.

شهبازی کار خبرنگار را مطالبه‌گری از مسئولان عنوان کرد و افزود: در نهاوند بیمارستان شهید قدوسی که تجهیزات آن هنوز تکمیل نشده است افتتاح می‌شود و با راه‌اندازی آن یک بیمارستان تعطیل می‌شود اما چرا کسی از رسانه‌ها این مساله را پیگیری نکرده‌اند؟

وی اصلاح دانشگاهای شهرستان را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: باید دانشگاه‌های شهرستان را که در برخی موارد به پایگاه‌های تبلیغ افراد تبدیل شده‌اند از سیاسی‌کاری دور کنیم و به دنبال آن باشیم که هیات علمی قوی و رشته‌های بیشتری را جذب کنند.

منتخب مردم نهاونددر مجلس دوازدهم  با بیان اینکه شان دانشگاه در شهرستان پائین آمده گفت: برای اصلاح دانشگاه در نهاوند باید یک برنامه کلی داشته باشیم تا هم جایگاه آن را ارتقا دهیم و هم آن را از سیاسی‌کاری دور کنیم.

وی در پایان به ظرفیت‌های گردشگری نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های منحصر به فردی که در شهرستان وجود دارد باید کاری کنیم که مردم به جای رفتن به شمال به نهاوند بیایند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهبازی اشتغال عزل و نصب مدیران منتخب مردم نهاوند مجلس دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد