Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمد قنبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان به همراه چند تیم از یگان امداد ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، محموله مواد مخدر را ظهر روز گذشته شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس به محض ورود محموله مواد مخدر به منطقه کمین در یک اقدام هماهنگ، با قاچاقچیان درگیر که اعضای این باند پس از ساعتی درگیری تاب مقابله با آتش پرحجم پلیس را نیاوردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۷۲ کیلو و ۶۳۲ گرم مواد مخدر شامل ۹۲۴ کیلو و ۱۸۲ گرم تریاک، ۲۰۹ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش، ۳۹ کیلوگرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.


سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی اعضای باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری محموله مواد افیونی دستگیری ۲ قاچاقچی 1000 کیلوگرم مواد افیونی قاچاقچیان مسلح

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان محموله مواد افیونی دستگیری ۲ قاچاقچی 1000 کیلوگرم مواد افیونی قاچاقچیان مسلح محموله مواد مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم