Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@21:59:00 GMT

بازگشایی اماکن مذهبی تهران بعد از عید فطر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۹۹۶

بازگشایی اماکن مذهبی تهران بعد از عید فطر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، عیسی فرهادی گفت: از 10 خرداد ماه ساعات کاری کارمندان اداری از ساعت 7 و30 دقیقه صبح تا 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر با حضور همه کارمندان در ادارات البته با رعایت کامل نکات و اصول بهداشتی خواهد بود.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس امسال گرچه با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری حضوری این مراسم در دفاع از حقوق مردم فلسطین مهیا نبود، اما آنچه که اهمیت دارد، روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی فرهادی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش سفرهای بین شهری از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا انشاءالله بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اماکن مذهبی عید فطر کرونا فلسطین روز قدس ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، خیابان ۳۰ تیر در قلب تاریخی تهران از گذرهای قدیمی گردشگری و غذا است که اواخر سال گذشته شهرداری تهران بنا به دلایلی از جمله تامین و رعایت موارد ایمنی مکان هایی چون موزه آبگینه و ... تصمیم گرفت تغییرات در چهره و نحوه ارائه خدمات این گذر ایجاد کند. به گفته علیرضا نادعلی، کاربری سابق این خیابان برای مدیریت شهری قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

او تاکید کرد: «درست در فضایی که گردشگران می‌توانند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود و اکنون با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که کاربری این گذر باید تغییر کند.»

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که کاربری فرهنگی برای این گذر پیش بینی شده است، گفت: «در طرح جدید اکثر غرفه‌ها به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری اختصاص خواهد داشت و غرفه های غذا کمتر می شوند.» به گفته نادعلی هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

کد خبر 846869 برچسب‌ها كافه - كافه‌رستوران شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود