Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور از تلاش‌ها، خدمات ارزنده و حضور موثر دکتر علی لاریجانی به عنوان رئیس سه دوره مجلس شورای اسلامی و همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، با تقدیم لوح تقدیر و یک جلد قرآن نفیس به دکتر لاریجانی، از سالها تلاش و خدمتگزاری وی در سنگرهای گوناگون نظام جمهوری اسلامی بویژه ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن لوح تقدیر رئیس جمهور که به دکتر لاریجانی تقدیم شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگرهای خطیر و مهمی چون سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی برای آن برادر فرهیخته و پرتلاش، افتخاری بزرگ و برای همه خادمان نظام و ملت، الهام‌بخش است.
اینجانب با تجلیل از سال‌ها تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه جنابعالی به انقلاب و نظام اسلامی از همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید صمیمانه سپاسگزارم.
بی‌شک خاطرات همکاری و احساس مشترکمان طی سالیان متمادی و بخصوص در مقاطع حساس و سرنوشت ساز ماندگار خواهد ماند. امید دارم حضور مؤثر و همت والای شما توأم با تجربیات گران‌بها، در دیگر سنگرهای خدمتگزاری نیز برای کشور و نظام، منشأ خیر و برکات باشد.
سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در کشور در راستای اجرای قانون نضهت ملی مسکن در حال احداث است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن روند احداث این واحدهای مسکونی تصریح کرد: از این تعداد بیش از 500 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به تلاش‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی این تلاش‌ها نتیجه داد و مردم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های بزرگ در کشور باشند.

حسینی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مشکلات و مضلات اقتصادی کشور در گرو جهش تولید بوده و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی و دور کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است.

وی با اشاره به درپیش‌بودن روز جهانی کارگر، کارگران را رکن مهم رونق تولید برشمرد و بیان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از کارگران و حوزه تولید گفت: افزایش قابل توجه حقوق کارگران و رفاهیات آنان در طول فعالیت دولت سیزدهم از جمله اقدامات دولت برای حمایت از این قشر مولد بوده است.

حسینی با اشاره به نقش ارزشمند کارگران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری 500 هزار کارگر ساختمانی از دیگر اقدامات حمایتی دولت از کارگران است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت در راستای جهش تولید خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

معاون رئیس‌جمهور از فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبرداد و بر لزوم حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در کشور عنوان کرد: این مهم با قدرت و صلابت برای توسعه و پیشرفت کشور محقق خواهد شد که نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی است که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد