Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در استان اظهار داشت: این آمار به علت افزایش سرعت در بیماریابی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان بوده است.

وی افزود: اگر عامل صرفا به خاطر تسریع در روند بیماریابی باشد این می تواند یک روند خوب باشد اما اگر علت افزایش آمار به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشد قطعا این یک هشدار است و بایست آن را جدی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با هشدار خطر جدی گرفتن کرونا، یادآور شد: مردم فکر نکنند که همه چیز تمام شده است و نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه شوند چراکه غفلت از تهدید کرونا نتیجه ای پشیمان کننده به دنبال خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه به شاخص های بررسی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه ایلام در این شاخص ها وضعیت خوبی ندارد و بایست نسبت به این مهم اهتمام جدی داشت.

وی در ادامه به برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اماکن و صحن حرم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بعد از عید فطر گشایش می یابد و درباره بازگشایی کل مساجد و پایان محدودیت برای فعالیت پاساژها، ظرف هفته جاری بررسی ها تکمیل و در جلسه شنبه آتی درباره آنها تصمیم گیری می شود.

استاندار ایلا بررسی‌ها درباره بازگشایی کل مساجد و پایان محدودیت برای فعالیت پاساژها ظرف هفته جاری تکمیل و در جلسه شنبه آتی ستاد تصمیم گیری می شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به ساعت کاری کارمندان اشاره کرد و گفت: همچنین مصوب شد که از دهم خرداد ماه همه کارمندان در محل کار حضور یابند و ساعات کار اداری از ۷ و نیم صبح تا ۲ و نیم ظهر باشد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته شد که چارچوب "شهید خدمت" مشخص و ابلاغ شود، تاکید کرد: پرسنل کادر درمان که در بیمارستان ها در حین خدمت جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند شهید خدمت محسوب می شود که البته دستورالعمل آن متعاقبا اعلام می شود.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی