Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@07:54:03 GMT

پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۵۶۵

پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، در پیام های جداگانه‌ای عید بزرگ فطر؛ جشن موفقیت در اطاعت نسبت به اوامر الهی را به سران کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.

رئیس جمهور اظهار داشت: عید فطر، لحظه جشن و سرور حقیقی برای گذر از آزمون الهی و موسم شادمانی بندگان صالحی است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به وصال معبود فروگذار نکرده و از صراط مستقیم غافل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی ابراز امیدواری کرده است که به یمن و برکت این عید عزیز و به واسطه تلاش و اهتمام دانشمندان و متخصصین، بتوانیم با غلبه بر چالش‌ها، ناملایمات و معضلات گریبان‌گیر بشر امروز و به خصوص ویروس کرونا، موجبات برقراری سلامتی، امنیت، صلح و آرامش روزافزون ملت‌هایمان در کشورهای اسلامی و مردم سراسر جهان را فراهم کنیم.
رئیس جمهور در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال،‌ عزت و سعادت تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است./

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

«شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین در گفت‌وگویی تلفنی انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت و بر اهمیت توسعه روابط پکن و مسکو تاکید کرد.

به گزارش مشرق، شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) در یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، انتخاب مجدد وی را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مردم روسیه برای حل چالش‌ها و پیشروی پیوسته در مسیر توسعه و احیای ملی متحد شده‌اند، افزود: انتخاب مجدد شما به طور کامل نشان‌دهنده حمایت مردم روسیه از شما است و من معتقدم که تحت رهبری شما، مسکو می‌تواند به دستاوردهای بزرگتری در توسعه و سازندگی ملی دست یابد.

شی با تاکید بر اینکه پکن اهمیت زیادی برای توسعه روابط با مسکو قائل است، تصریح کرد: پکن مایل به حفظ ارتباط نزدیک با مسکو برای ارتقای توسعه پایدار، سالم، پایدار و عمیق در همکاری راهبردی جامع ۲ کشور است که در آن منافع دولت و مردم ۲ طرف حفظ شود.

لی‌جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین هم امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) از اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه تایوان بخشی از جمهوری خلق چین است و تلاش‌های کشورهای ضد پکن برای اقدامات تحریک ‌آمیز در اطراف تنگه تایوان و اعمال تحریم‌ها علیه چین مطمئناً با شکست همراه خواهد شد، تشکر و قددرانی کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان : ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت