Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین‌رضا مرآتی روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به سهم ۱۷ درصدی شیروان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان، گفت: سهم این شهرستان از این تسهیلات معادل ۶۷۰ میلیارد ریال است که با توجه به بهره مناسب ۶ درصدی و بازپرداخت طولانی مدت می تواند منشا اثر فروانی باشد.

وی بودجه امسال این شهرستان از محل تملک دارایی های سرمایه ای را نیز ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان شاید ۵۰ درصد تخصیص نیابد که ضروری است در گام نخست اولویت ها را شناسایی کرده و در عین حال به بهره گیری از اعتبارات ملی فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیروان نیز در این نشست گفت: مشکل اقتصادی این شهرستان خاص است که پدیده نامطلوب حاشیه نشینی و فقر نگران کننده است و به بحث حاشیه نشینی به عنوان یک معضل اساسی باید پرداخته شود.
حجت الاسلام حسین تکمیلی اظهار داشت: تنها راه حل این مشکل، اشتغالزایی است که با توجه به جمعیت شهرستان بیکاری در آن زیاد است و باید بنگاه های اقتصادی شکل گیرد و سرمایه گذاران را به سمت تولید و اشتغال، که عمل به شعار سال است، سوق دهیم.
وی دومین مشکل شهرستان را مسائل اجتماعی و فرهنگی آن دانست که معضلات اجتماعی آن نامناسب است و وضعیت فرهنگی نیز چندان مطلوب نیست.

ورود ۱۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه ملی به شیروان 

نماینده شیروان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در ۲ دوره نمایندگی ام در مجلس، ۱۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه ملی وارد این شهرستان شد که از این میزان ۱۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده و ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز در دست اجرا است.
عبدالرضا عزیزی با اشاره به کلنگ زنی گاوداری ۱۰ هزار رأسی در این شهرستان، که ۲ هفته پیش صورت گرفت، گفت: این طرح تحول بزرگی در کل استان ایجاد می کند و در هفته جاری نیز کلنگ ساخت گلخانه ۱۰۰ هکتاری و منطقه تفریحی، توریستی بیگان در بخش مرکزی شیروان به زمین خواهد خورد.
وی با اشاره به عملکرد هشت ساله خود در این شهرستان افزود: امسال ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرکز پرتودهی شیروان و گچساران بودجه تخصیص یافته که با ایجاد آن مدت زمان ماندگاری محصولات بیشتر می شود.
نماینده منتخب شیروان در مجلس یازدهم نیز با بیان اینکه نگاه سیاسی به شهرستان نخواهم داشت،  گفت: در حوزه اختیارات زیاد دخالت نمی کنم اما در حوزه ادارات چنانچه مدیری در انجام ماموریتش کوتاهی کند برخورد می کنم و خدمات رسانی به مردم باید به خوبی صورت گیرد.
علی جدی با بیان اینکه مردم این شهرستان خاطره خوشی از نصب تابلوها و کلنگ زنی ندارند، افزود: پیگیر خواهم بود در یکسال تکلیف طرح های نیمه تمام شهرستان مشخص شود چرا که سرمایه های زیادی در شهرستان داریم که خوابیده است.
شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری خراسان شمالی اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری خراسان شمالی اعتبارات شیروان مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری خراسان شمالی اعتبارات شیروان هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان