Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گادی آیزنکوت» روز شنبه در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» (اسرائیل امروز) در این باره گفت: حزب‌الله لبنان در هدف راهبردی خود با ارتش اسرائیل موفق عمل کرد و موفق شد از طریق جنگ پارتیزانی یا جنگ فرسایشی با نیروهای نظامی اسرائیلی، ارتش تل‌آویو را مجبور به فرار از [جنوب] لبنان کند.

آیزنکوت که همزمان با بیستمین سالگرد خروج نیروهای صهیوینستی از جنوب لبنان سخن می‌گفت، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان از طریق یک سری عملیات نظامی پیچیده، ارتش اسرائیل را آزار داد و سبب  شد شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی  کشته شوند که این مسأله تل‌آویو را مجبور به خروج از لبنان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: حضور طولانی مدت اسرائیل در لبنان (۱۹۸۲-۲۰۰۰) یک اشتباه راهبردی بوده است و تل‌آویو بهای گزافی را بابت آن پرداخته است.

آیزنکوت گفت که وی با نظر ایهود باراک؛ نخست وزیر اسبق برای خروج نیروهای اسرائیلی از لبنان موافقت کرده است اما به گونه‌ای که وجهه ارتش اسرائیل حفظ شود.

وی اعلام کرد: هدف کلیدی باراک این بود که از طریق توافق با سوریه و لبنان از جنوب این کشور خارج شود، اما در نهایت نیروهای اسرائیلی به صورت یک‌طرفه از لبنان خارج شدند.

برچسب‌ها لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم

مئیر جاودانفر، کارشناس اسرائیلی در یک مصاحبه تلویزیونی معتقداست که مقاومت بیش از دویست روزه حماس دو راهی سختی را برای نتانیاهو به وجود آورده است و او را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

پذیرش آتش‌بس و اعتراف به شکست یا حمله به رفح و گسست درونی اسرائیل از جمله راه‌های پیش‌روی اسرائیل و نتانیاهو است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است