Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان با اشاره به اینکه براساس رویکردهای این نهاد و به منظور عمل به احکام و مسائل فقهی در زمینه جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطره محوریت جمع‌آوری زکات فطره به مساجد و مراکز نیکوکاری واگذار شده است، اظهار کرد: در راستای عمل به الزامات و موازین شرعی جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطره وجوهات جمع‌آوری شده در قالب زکات فطره در روز عید فطر در همان روز به حساب مددجویان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری به برنامه‌ریزی این نهاد برای پوشش حداکثری در حوزه جمع‌آوری زکات فطره و ایجاد بستر‌های لازم برای افزایش دسترسی مومنین در روز عید فطر برای پرداخت زکات فطره نیز اشاره کرد و ادامه داد: در کنار جمع‌آوری زکات فطره از طریق مساجد، پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در سطح معابر استان نیز در روز عید فطر دایر می‌شود.
وی اضافه کرد: با همین رویکرد روش‌های غیر حضوری نیز برای پرداخت زکات فطره در روز عید فطر پیش‌بینی شده و مومنین روزه‌دار زنجانی می‌توانند از طریق تلفن همراه زکات فطره خود را از طریق درگاه‌های غیر حضوری بله، سکه و سنا و یا از طریق کارت به کارت به شماره‌های ذیل  پرداخت کنند.

به گفته صفری برای  زکات فطریه عام به شماره کارت 6037997950059502
زکات فطریه سادات به شماره کارت 6037997950067778
کفاره غیر عمد به شماره کارت 6037997950076043
کفاره عمد به شماره کارت 6037997950084310
اختصاص یافته است.

منبع: الف

کلیدواژه: جمع آوری زکات فطره روز عید فطر شماره کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ زارعی گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند نفر از شهروندان به پلیس فتا مشخص شد، شخصی با ارائه رسید جعلی در قبال خرید کالا اقدام به کلاهبرداری کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: به گفته شاکیان پرونده، شخصی به عنوان خریدار وارد مغازه شده و پس از انتخاب کالا و دریافت شماره کارت برای واریز پول، با ادعای واریز اینترنتی هزینه کالا اقدام به ارائه رسید پرداخت بانکی می‌کرد و در ادامه مالباخته در بررسی حساب بانکی خود متوجه می‌شد هیچ‌گونه وجهی به حساب او واریز نشده و رسید ارائه شده جعلی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان تأکید کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند که با هماهنگی قضایی وی را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ زارعی افزود: متهم پس از دستگیری با مشاهده مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پرونده او برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

او با بیان اینکه شهروندان باید نسبت به فعال‌سازی پیامک حساب بانکی خود اقدام کنند، توصیه کرد: کاربران و صاحبان صنوف قبل از هرگونه معامله و تحویل کالا از واریز وجه به حساب بانکی خود مطمئن شده و تنها به رسید‌های پرداخت ارسالی از طریق شبکه‌های اجتماعی اکتفا نکنند.

رئیس پلیس فتا استان همدان تصریح کرد: پلیس فتا به شکل شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد