Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برخی از اقدامات انجام شده در راستای حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 09:00 - 04 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۷۴۴

احمدرضا بهرامی، رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از واحدهای تولیدی بیان کرد: در خصوص مشکلات یک شرکت محصولات لبنیاتی، کارگروهی با حضور نمایندگان اداره‌های صنعت و معدن و تجارت، اطلاعات، بانک صنعت و معدن، بنیاد مستضعفان، استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی و با محوریت دادستانی تشکیل شد تا اتخاذ تصمیم مقتضی صورت پذیرد و تا اطلاع ثانوی هر گونه تغییرات ثبتی و جابجایی فیزیکی در خصوص تجهیزات شرکت ممنوع اعلام شد که پس از برگزاری جلسات مزبور اتخاذ تصمیم لازم جهت جلوگیری از تعطیلی شرکت صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص یک واحد صنعتی تولید روغن نباتی، مقرر شد مدیریت امور اراضی بعد از پیگیری موضوع مربوط به مرغداری صنعتی در خصوص اراضی این واحد صنعتی نیز با در نظر گرفتن مصوبات مربوطه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان چهارمحال و بختیاری اتخاذ تصمیم کنند.   بیشتر بخوانید: بازگشت ٨ واحدی تولیدی استان گلستان به مدار تولید در سال گذشته نباید هیچ کارگاهی بسته و هیچ کارگری بیکار شود وی در ادامه عنوان کرد: در خصوص مجوز صادر شده برای یک معدن نمک، مقرر شد تا با محوریت دادستانی شهرستان اردل کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، نیروی انتظامی، اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شود و ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع، راهکار لازم را جهت طرح در جلسات آتی ستاد به دبیرخانه ستاد حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی ارائه کنند که با برگزاری کمیته فرعی نهایتا دستورات لازم جهت حمایت از سرمایه گذار از ناحیه دادستانی شهرستان اردل صادر شد.

بهرامی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید بیان کرد: دستگاه قضایی بنای خود را بر حمایت از واحد‌های تولیدی قرار داده و با بکار گیری تمام توان اجازه نخواهد داد که هیچ واحد تولیدی در پی مشکلات قضایی تعطیل و هیچ کارگری بیکار شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اقتصاد مقاومتی دادگستری چهارمحال و بختیاری حمایت قضایی استان چهارمحال و بختیاری حمایت از واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود