Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح شنبه شب در دیداربا استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از اقدامات مجموعه استان در مدیریت بیماری کرونا از نگاه ویژه این نهاد به آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: علاوه بر کمک‌های انجام گرفته برای کولبران، مددجویان، بسته‌های معیشتی و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، این هفته پنج‌هزار بسته معیشتی نیز بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا، بنیاد مستضعفان در کنار دولت بوده و خود را موظف به حمایت از اقشار و کسب و کارهای آسیب دیده می‌داند.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: طبق بررسی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر ۷۶ درصد مردم استان، دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا را رعایت می‌کنند.

محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه این امر نشان‌دهنده توجه مردم استان به موارد مربوط به مبارزه با شیوع بیماری کرونا و همکاری قابل توجه آنان است اضافه کرد: با مدد الهی و تلاش مجموعه‌های مختلف استان تا به امروز در خصوص مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرده‌ایم و با سیاست بیماریابی درصدد شناسایی بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال هستیم.

وی به همدلی شکل گرفته در استان برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و متأثر از کرونا و نیز کسب و کارهای زیان‌دیده اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به همت مردم و مسؤولان به ویژه کمک‌های بنیاد مستضعفان حمایت‌های ویژه ای از طریق تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی و نیز حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته در سه بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی با شیوع بیماری کرونا بر استان تحمیل شده است.

شهریاری ادامه داد: نقش و همراهی نهادهایی چون بنیاد مستضعفان برای دوران پسا کرونا در جهت کاستن از حجم خسارت‌ها بسیار مؤثر است.

کد خبر 4933238

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا عید سعید فطر روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس شیوع بیماری کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بازدید از مزارع گندم  دهستان مرگور ارومیه گفت: تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

  علی دیانتی افزود: گندمکاران باتوجه به شرایط آب و هوایی روزهای آتی و احتمال شکل گیری اپیدمی بیماری زنگ و خسارت به محصول گندم، هشدار به مبارزه با این بیماری را جدی بگیرند.

 دیانتی با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

وی ضمن توصیه به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری تاکید کرد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

دیانتی اضافه کرد: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز به کشاورزان آموزش و توصیه شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند