Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز امور اصناف و بازرگانان، جمشید گلپور، رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران گفت: پس از ماه مبارک رمضان و با بهبود شرایط بهداشتی کشور در کنترل بیماری کرونا، آموزش های دوره ای صنوف به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و دوره های مجازی آغاز خواهیم شد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا، به حوزه اصناف در سطح کشور آسیب وارد نمود که یکی از این آسیب های آن کاهش صدور مجوزهای صنفی و به تبع آن کاهش درآمدهای اتاق های اصناف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گلپور، در همین راستا برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی نیز از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات صنوف جزو اولویت های مرکز اصناف وزارت صمت است و با تمام توان از این حوزه دفاع خواهیم نمود و در مسیر رفع مشکلات این بخش گام برخواهیم داشت.

کد خبر 4933252

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مرکز امور اصناف و بازرگانان ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت قیمت دلار بورس حسین مدرس خیابانی بانک مرکزی ایران تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی سهام عدالت قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا صادرات غیرنفتی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا