Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@23:11:21 GMT

قدردانی وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۸۴۴

قدردانی وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

همزمان با انتشار خبر ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به «منطقه ویژه اقتصادی» ونزوئلا، وزیر نفت و یکی از فرماندهان نیروهای مسلح ونزوئلا در پیامی توئیتری از ایران قدردانی کردند. به گزارش  پول نیوز، همزمان با وارد شدن نفتکش حامل سوخت «فورچون» با پرچم ایران به آب‌های ونزوئلا، «طارق الایسامی» وزیر جدید نفت این کشور شنبه شب در یک پیام توییتری نوشت: «ممنون برادران».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: «همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می‌کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است. ممنون برادران!»
الایسامی در پیام دیگری نوشت: «به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می‌گوئیم و به آنها ادای احترام می‌کنیم. این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ماست».
قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران
دریاسالار «رمیجیو سبالوس» فرمانده مرکز عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود نوشت: «توجه، نیروهای مسلح ونزوئلا از همبستگی ایران (با ونزوئلا) به وسیله نفتکش تشکر می‌کند».
سبالوس با اشاره به محافظت نیروی دریایی و هوایی ونزوئلا از کشتی‌های سوخت ایران نوشت: «سپاس از دیپلماسی صلح به رهبری نیکلاس مادورو (رییس جمهوری ونزوئلا)».
براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مرکز داده‌های ترافیک دریایی (marinetraffic)، کشتی فورچون ایران هم اکنون در ساحل شمالی آمریکای جنوبی (NCSA) قرار دارد و به سوی ونزوئلا در حرکت است، اما بندر مقصد مشخص نیست.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نفتکش ونزوئلا ایران نیروی دریایی قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند