Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:16:11 GMT

اخبار کوتاه انتظامی استان سمنان در ۴ خرداد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۲۸۰

اخبار کوتاه انتظامی استان سمنان در ۴ خرداد

نیروهای انتظامی به صورت روزانه در سطح کشور با تمام توان برای  ایجاد امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی مردم و مقابله و مبارزه  با عوامل و حرکت هایی که مخل امنیت است تلاش می کنند و  از جمله وظایفی که بر طبق قانون به عنوان ضابط قوه قضائیه به نیروی انتظامی محول شده است شامل مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق،  مبارزه با منکرات و فساد، پیشگیری از وقوع جرم،  کشف جرایم،  بازرسی و تحقیق،  حفظ آثار و دلایل جرم،  دستگیری متهمین و مجرمین و جلوگیری از فرار و اختفا آنها،  اجرا و ابلاغ احکام قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار، بلافاصله تحقیقات پلیس در این راستا آغاز شد.

سرهنگ غلامحسین عرب افزود: در تحقیقات تخصصی تیم ویژه پلیس آگاهی این شهرستان فردی معتاد و سابقه دار در مشارکت این جرایم تحت تعقیب ماموران انتظامی قرار گرفت و در نهایت  این سارق ۲۸ ساله در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ عرب به شناسایی کامل متهم و هماهنگی های لازم قضایی در این راستا اشاره کرد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار با مشارکت فردی دیگر که هم اکنون به جرم سرقت سیم و کابل بازداشت است اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب این جرایم را تامین هزینه های مواد مخدر اعلام کرده گفت: پرونده تکمیلی به همراه سارق دستگیر شده به مرجع قضایی ارسال شد.

انتشار تصاویر خصوصی با انگیزه انتقام جویی 

رییس پلیس فتا استان سمنان روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی شکایت فردی در خصوص ساخت صفحه‌ای جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و سوء استفاده از تصاویر شخصی، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و صحت گفته‌های شاکی مشخص شد.

سرهنگ حسین صادقی از شناسایی متهم خبر داد و افزود: متهم به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را  از این عمل مجرمانه، انتقام جویی بیان کرد.

وی تصریح کرد: در نهایت با هماهنگی مقام قضایی این مجرم سایبری به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل داده شد.

برچسب‌ها سمنان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اینستاگرام پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اینستاگرام پلیس فتا سمنان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اینستاگرام پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد