Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران واقعی گفت: باید مدیریت شهرک صنعتی و در بافت و غیربافت بودن آن تعیین تکلیف شود که چه کسی می‌تواند در ساخت و ساز آن دخالت کند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به مکاتبه دادستانی شهرستان بهارستان با فرمانداری جهت تعییت تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر اظهار داشت: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را نمی‌دهد و طبق قانون از تولیدکنندگان در سال جهش تولید حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از سوء‌استفاده برخی افراد از عنوان تولید و جهش تولید بیان کرد: اجازه ساخت و ساز و سوء‌استفاده به افرادی که به بهانه تولید، قانون را زیرپا می‌گذارند را نخواهیم داد و با تمام توان از تولیدکنندگان و صنعتگران واقعی حمایت می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان با تعامل ادارات به راحتی قابل حل شدن است و نباید با بهانه‌های واهی صنعتگران را سردرگم کرد.

اصفهان| زنگ خطر برای فرش ایران در بازارهای داخل و خارج؛ به تولیدکنندگان و خریداران فرش امتیازی ویژه داده شودبسته‌های حمایتی گمرک به تولیدکنندگان متضرر از شیوع کرونا در استان مرکزی ارائه می‌شودکرونا و آینده نامعلوم تولیدکنندگان نوشت‌افزار/ انبارها پر است، اما خریداری نداریم

صادقی سپس به ورود دادستانی به بحث مالیات، بیمه و حقوق و جلوگیری از اخراج کارگران واحدهای تولیدی شهرستان بهارستان اشاره کرد و افزود: فرصت‌هایی برای واریز حق بیمه و پرداخت مالیات از ادارات به واحدهای تولیدی گرفته می‌شود تا صنعتگران در زمان مناسب بتوانند چرخ صنعت را همچنان پایدار نگه دارند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات و اختلاف شهرک صنعتی قلعه‌میر با شهرداری افزود: باید مدیریت شهرک صنعتی و در بافت و غیربافت بودن آن تعیین تکلیف شود که چه کسی می‌تواند در ساخت و ساز آن دخالت کند و پاسخگوی مراجع قضایی و ارگان‌ها باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: برای تحقق جهش تولید، مسئولان باید طبق ضوابط و قوانین برای توسعه واحدهای تولیدی گام‌های مثبتی بردارند و توسعه واحدهای تولیدی منجر به افزایش راندمان کاری و اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت شهرک صنعتی شهرستان بهارستان واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی