Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ حجت‌الله بهامین ضمن اشاره به اعلام شماره حساب‌های اعلام شده از سوی شورای زکات شهرستان کاشان به منظور پرداخت زکات فطریه اظهار داشت: لازم است شهروندان در پرداخت زکات نهایت دقت را داشته باشند و زکات فطریه خود را به شماره‌های اعلام شده واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ضمن هشدار نسبت به فعالیت کلاهبرداران افزود: لازم است تا شهروندان از پرداخت زکات به مراکز متفرقه و غیرمجاز جلوگیری کنند و موارد مشکوک را به پلیس معرفی کنند؛ تمامی مراکزی که مجاز به دریافت فطریه هستند از شورای زکات شهرستان کاشان مجوز دارند.

دمای هوای کاشان به 40 درجه سانتی گراد می‌رسد

عباس ارغوانی ضمن اشاره به افزایش دمای هوای منطقه کاشان اظهار داشت: در هفته جاری حداکثر دما وارد فاز 40 درجه سانتی‌گراد می شود که عوارض مختلفی را نظیر گرمازدگی، بادهای لحظه‌ای و پیچانی، افزایش میزان اشعه ماورای بنفش و غیره را به دنبال دارد.

از گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ارومیه به بهره‌برداری رسیداز گوشه و کنار اصفهان| خریداران خانه تا متعادل‌شدن بازار مسکن دست نگه دارند/ 41 دستگاه خودروی احتکاری توقیف شداز گوشه و کنار گلستان| از جبران خسارت کرونا به آبزی‌پروران تا راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد غیرضروری به منظور کاهش بروز بیماری افزود: دمای هوا در فردا دوشنبه در این هفته به 40 درجه سانتی‌گراد می رسد و این تداوم گرما تا پایان هفته ادامه دارد و هوا تا پایان هفته نیز صاف، در ساعات بعد از ظهر قسمتی ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سامانه مرجع نقشه شهرستان کاشان راه‌اندازی می‌شود

ابوالفضل رسولیان با اعلام این خبر اظهار داشت: به روزرسانی نقش هوایی جزء برنامه‌های کاری سال گذشته بود که از اوایل سال برای آن برنامه‌ریزی شد و با تشکیل کارگروه جی آی اس تاکنون شناسایی و نیازسنجی لازم در خصوص لایه‌های نقشه مورد نیاز در بخش‌های مختلف حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است.

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان ضمن اشاره به تعویق اجرای پروژه با شیوع ویروس کرونا افزود: امید است این طرح در قالب سامانه مرجع نقشه در شهرستان در قالب جی آی اس سرور مورد بهره‌برداری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان قرار گیرد.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان گوشه و کنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها