Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@23:25:19 GMT

فروزنده: نفتکش ایرانی حامل پیام اقتدار است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۷۵۵

فروزنده: نفتکش ایرانی حامل پیام اقتدار است

خبرگزاری مهر: معاون پارلمانی دولت دهم گفت: حضور نفتکش ایرانی در ونزوئلا یک فصل جدیدی است تا بدین وسیله ما بتوانیم با کشورهای آمریکای لاتین ارتباط برقرار کنیم.

لطف الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره رسیدن نفتکش های ایرانی به ونزوئلا، گفت: این حرکتی که انجام شد چند پیام مهم دارد که اولین پیام آن اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به رغم اینکه آمریکایی ها درباره این نفتکش ها تهدید کرده بودند اما نتوانستند هیچ اقدامی کنند و این نشان می دهد که اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین المللی بسیار قوی است و دشمن هم می داند که اگر دست از پا خطا کند آسیب جدی می بیند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: پیام دیگر آن خطاب به همه کشورهای جهان است مبنی بر اینکه ایران کشور صلح دوستی است و می خواهد به کشورهای دیگر کمک کند.

فروزنده تاکید کرد: پیام سوم این اقدام خطاب به کشورهای آمریکای لاتین بود مبنی بر اینکه ایران می تواند برای این کشورها و برای همه کشورهای مستقل متحد خوبی باشد.

وی افزود: این اقدام نشان داد که ایران می تواند بنزین تولید کند و نفت را فرآوری کند، بنابراین اگر کشورهایی صاحب نفت مثل ایران، ونزوئلا و کشورهای عربی بتوانند نفت را فرآوری کنند قدرت‌های بزرگی خواهند بود و باعث عقب نشینی نظام استکبار می شوند.

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: پیام دیگر این اقدام برای برخی افراد در داخل کشور است. ونزوئلا در دولت نهم و دهم همکاری خوبی با کشور ما داشت و درزمینه های مختلفی کارهای مشترک بسیار خوبی صورت گرفت. اقدامات بسیار خوبی در زمینه خودرو، مسکن و کشاورزی در آنجا انجام و بازار خوبی تشکیل شد.

فروزنده گفت: اما متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم این موضوع دنبال نشد. این اقدام اخیر یک فصل جدیدی است که ما بتوانیم با کشورهای آمریکای لاتین ارتباط برقرار کنیم و در زمینه های مختلف انتقال تکنولوژی تا بقیه موارد همکاری های مشترک داشته باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون پارلمانی دولت دهم نفتکش ایرانی فروزنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد