Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز شنبه در یک نشست نظامی بر افزایش و تقویت بازدارندگی هسته‌ای کشورش تاکید کرد در این جلسه سیاست‌های جدیدی برای افزایش بیشتر بازدارندگی هسته‌ای کشور و قرار دادن راهبرد نیروهای مسلح برای یک عملیات هوشمندانه مطرح شد.  

به گزارش یونهاپ، مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا گفت: ما در سه و نیم سال گذشته از «درگیری با کره شمالی» اجتناب کرده ایم ترامپ در حال انجام دیپلماسی عالی شخصی با "کیم جونگ اون" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی افزود: اما در نهایت، اگر کره شمالی می خواهد بار دیگر به جامعه جهانی بپیوندد و از «اقتصاد بزرگ» برخوردار باشد آنها باید این کار (خلع سلاح هسته ای) را انجام دهند و از برنامه هسته ای خود صرفنظر کنند.

وی در مورد برخی شایعات در مورد رهبر این کشور هم گفت ما به همه این موارد توجه داریم و سازمان ملی اطلاعات آمریکا این موضوعات را رصد و زیر نظر دارد.

"کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی روز شنبه با اعضای شورای مرکزی حزب دیدار کرد او در این دیدار درباره افزایش قدرت بازدارندگی هسته ای و همچین آماده باش ۱۰۰ درصدی ارتش در رویارویی احتمالی سخنرانی کرد.

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها کره ‌شمالی کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا کره شمالی کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا کیم جونگ اون کره شمالی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آمریکا و کره جنوبی مانورهای فضایی مشترک برگزار کردند.

رسانه های کره جنوبی روز چهارشنبه به نقل از نیروی هوایی این کشور اعلام کردند که کره جنوبی و آمریکا مانورهای فضایی مشترکی را اجرا کردند. هدف از انجام این مانورها آمادگی برای حملات احتمالی کره شمالی به سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و دیگر تهدیدات فضایی اعلام شد.

خبرگزاری یونهاپ هم به نقل از منابع خود گزارش داد که اسکادران عملیات فضایی نیروی هوایی کره جنوبی و نیروی فضایی آمریکا کره، در طول این مانورها سناریوهایی را برای مقابله در برابر تداخل ارتباطی ماهواره ای و افزایش دقت سیستم موقعیت یاب جهانی در برابر تهدیدات کره شمالی شبیه سازی کرده اند.

دیروز هم خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

کد خبر 6088000

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای