Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و‌ پیشوا در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع فرماندهان مناطق و شهرستان های استان تهران به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین نوش آبادی در این جلسه که به دعوت سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران صورت گرفت اظهار داشت: عملکرد فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج استان تهران، و‌نقش ارزنده فرماندهی استان در مقابله با کرونا جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوش آبادی، با اشاره به نقش فعال و‌موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث گوناگون و کمک به حل مشکلات در بحران های مختلف، بر لزوم حمایت دولت و مجلس از طرح ها و برنامه های سپاه، تاکید کرد.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد افزود: اقتدار نظام در سطح منطقه و جهان، در گروی تقویت بنیه دفاعی کشور و حمایت مجلس یازدهم از افزایش اعتبارات این حوزه است و بدیهی است، مبارزه با نظام سلطه و غلبه بر تحریم های ظالمانه آمریکا، در سایه اقتدار نظامی و بازدارندگی دفاعی است.

نوش آبادی گفت: همه ما سربازان نظام و انقلاب هستیم و بر عهد خود با مردم پایبندیم و امیدواریم با همکاری متقابل، شاهد پیشرفت های روز افزون در سطح استان تهران باشیم.

وی ضرورت توجه به طرح های اقتصادی و عمرانی و مشکلات معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری جوانان و رونق کسب و‌کار را در سال جاری که مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نام گذاری فرمودند، حائز اهمیت دانست و‌ نقش مجلس یازدهم را در حل معضلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور و تامین نظرات و‌منویات رهبر معظم انقلاب و  مطالبات بر حق مردم، بسیار مهم و‌تعیین کننده ارزیابی کرد.

در این جلسه، سردار حسن زاده، ضمن تشریح اقدامات سپاه در حوزه های مختلف، نمایندگان دوره یازدهم استان تهران را، نمایندگانی انقلابی و ولایی دانست و بر لزوم هماهنگی و همکاری نمایندگان استان تهران و سپاه، تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف