Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار اصول تجویز فعالیت ورزشی و تمرینات برای بیماران دیابتی و قلبی تنفسی به‌صورت مجازی در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین دومین وبینار تخصصی ورزشی در این استان را به صورت مجازی با سیستم Adobe connect برگزار می‌کند.

این وبینار که آموزش اصول تجویز فعالیت ورزشی و تمرینات برای بیماران دیابتی و قلبی تنفسی است، تدریس آن را عباس بی‌نیاز، مدیر گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویبنار تخصصی ورزشی یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و نهایت به شرکت‌کنندگان این ویبنار گواهی شرکت دو زبانه معتبر از اداره کل ورزش و جوانان ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان قزوین وبینار هیئت ورزش استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند