Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران، در چند پیام توییتری از پیگیری های دکتر روحانی برای حل مشکل مردم خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علیرضا معزی» در چند پیام توییتری از پیگیری های دکتر روحانی برای حل مشکل مردم خوزستان خبرداد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در این پیامهای توییتری نوشت: رئیس‌ جمهور در دو روز اخیر پیوسته پیگیرشرایط خوزستان بود و دیروز با وزیر کشور، امروز با وزیر نیرو و روزهای یکشنبه دوشنبه نیز با استاندار خوزستان گفت‌وگو داشته و دستورات فوری صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روحانی در تماس روز یکشنبه با استاندار خوزستان که یک ساعت به طول انجامید بر ضرورت اقدامات فوری مسئولان و متخصصان محلی برای کنترل زنجیره شیوع کرونا تاکید کرد.

معزی در توییت دیگری  یادآورشد: در این تماس تلفنی رئیس جمهور با تأکید بر گزارش وزارت نیرو از منابع آبی کشور از دستورش برای صدور مجوز از سوی دولت برای کشت برنج در خوزستان در سال ‌جاری خبرداد.

همچنین معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در چهارمین پیام توییتری خود نوشت: امروز نیز دکتر روحانی با اردکانی و استاندار درباره وضع آب آشامیدنی مناطقی از اهواز گفت و گو و دستور رسیدگی فوری و رفع سریع این معضل را داد و تاکید کرد تمامی مسئولان موظف هستند برای تامین آب آشامیدنی اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلات کنونی تکرار نگردد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: معزی علیرضا معزی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند