Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:26:40 GMT

کیک زرشک خانگی با دستور تهیه قدم به قدم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۵۳۲

کیک زرشک خانگی با دستور تهیه قدم به قدم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از آموزش تهیه کیک و شیرینی در دسته آشپزی و این بار دستور درست کردن کیک زرشک خانگی را به شما یاد دهیم کیک مقوی با مراحل ساده برای تهیه که می تواند بسیار برای شما جذاب باشد. ما سعی کردیم به ساده ترین شکل ممکن مراحل آماده کردن این کیک را به شما آموزش دهیم و امیدواریم که بتوانید به راحتی آن را یاد بگیرد و در خانه درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیک  برای صبحانه و عصرانه پیشنهاد فوق العاده ای است.

مواد مورد نیاز تهیه کیک زرشک

تخم مرغ – ۲ عدد
روغن مایع – نصف پیمانه
زرشک – نصف پیمانه
شکر – نصف پیمانه
بیکینگ پودر – یک قاشق مرباخوری
شیر – یک سوم پیمانه
آرد – یک پیمانه
وانیل – یک سوم قاشق چای خوری

طرز تهیه

ابتدا باید زرشک‌ها را خوب بشویید و آن‌ها را روی پارچه تمیزی پهن کنید تا رطوبت اضافی شان گرفته و خشک شود. در ظرفی مناسب تخم مرغ، وانیل و شکر بریزید و به مدت ۵ دقیقه مواد را هم بزنید. بعد روغن را به مایه کیک اضافه کنید و به مدت یک دقیقه دیگر مایه کیک را هم بزنید. بعد شیر را به مایه کیک بیفزایید و با کمک همزن دستی با مواد کیک به خوبی مخلوط کنید.

بیکینگ پودر و آرد را با هم مخلوط و سپس آن‌ها را در دو مرحله روی مایه کیک الک کنید و با همزن دستی آن را مایه کیک را هم بزنید. توجه داشته باشید پس از افزودن آرد و بیکینگ پودر به مایه کیک نباید آن را بیش از حد هم بزنید، زیرا پف کیک از بین می‌رود.

کیک زرشک

در ظرف مناسب یک قاشق آرد بریزید و زرشک را به آن اضافه و سپس این مخلوط را از صافی رد کنید و اضافه آرد‌ها را بتکانید و زرشک را به مایه کیک درون قالب چرب شده بیفزایید و قالب را درون فر که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم شده است به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید. به همین راحتی شاید در کل تمام مراحل تهیه حدود ۴۰ دقیقه طول بکشد که زمان زیادی برای یک کیک بسیار خوشمزه نیست.

منبع: نازشو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی خانگی مایه کیک هم بزنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بدن خود حرف بزنید (فیلم)



منبع:پیج rahe_aseman444

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • با بدن خود حرف بزنید (فیلم)
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه