Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@14:54:37 GMT

خرید ١٢ اتوبوس جدید برای ناوگان شهری یزد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۸۸۳

خرید ١٢ اتوبوس جدید برای ناوگان شهری یزد

به گزارش همشهری‌آنلاین، الهه جورابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شورای اسلامی شهر یزد به منظور توسعه و ارتقای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر ١٢ دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا خریداری کرد.

وی افزود: مبلغ پرداخت شده برای هر اتوبوس حدود ٢ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان است.

جورابی ادامه داد: شورای اسلامی شهر یزد در نظر دارد به تدریج اتوبوس‌های فرسوده را از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش نرخ کرایه خطوط اتوبوس درون شهری در یزد و حومه با تصویب شورای اسلامی شهر ۶۶ درصد افزایش یافت.

تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد ۱۸۸ دستگاه است که  ۱۶۳ دستگاه مربوط به بخش خصوصی است.

کد خبر 514922 برچسب‌ها استان یزد خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر