Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان با اشاره به اینکه یکی از گله مندی‌های مراجعین از سازمان‌های دولتی مراجعات پی در پی به شعبی است که در طبقات گوناگون جانمایی شده اند، از ساخت و تجهیز اتاق انتظارمراجعین در جهت تکریم ارباب رجوع خبر داد. تاریخ انتشار: 11:24 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۷۸۵

سیدکمال الدین موسوی در گفت‌و‌گو با میزان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه سازمان‌هاست، اظهار داشت: ما در راستای تقویت این بخش کارکنانی را که دارای توانایی و روحیه همکاری جمعی باشند برای همکاری جذب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همواره در جلسات اداری بر رعایت اخلاق اسلامی و حفظ حریم خصوصی مراجعین تاکید می‌شود و تمهیدات لازم در خصوص رعایت موازین اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع اندیشیده شده است.

این مقام قضایی گفت: در سازمان قضایی استان گیلان به منظور سهولت کار و اهمیت وقت ارباب رجوع، واحد‌های قضایی و اداری مرتبط در مکان‌های نزدیک جانمایی شده اند تا مراجعین با حداقل زمان ممکن کار اداری خود را پیگیری کنند.

وی نصب صندوق پیشنهاد‌ها و انتقادات، راه اندازی تلفن گویا، نصب تابلوی راهنمای مراجعین در طبقه همکف ساختمان اداری، ساخت و تجهیز اتاق انتظار مراجعین در ورودی سازمان، نصب دستگاه خود پرداز، فضای سبز مناسب و محیط سالم و آرام مطابق با شأن مراجعین را از دیگر فعالیت‌های سازمان قضایی گیلان در راستای حفظ کرامت مراجعین برشمرد.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان در پایان تصریح کرد: احترام به حقوق مراجعین و حفظ ارزش‌های انسانی را از دغدغه‌های اصلی سازمان قضایی دانست و گفت: سازمان قضایی استان در این حوزه قدم‌های خوب و بلندی برداشته است.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در خراسان شمالی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکریم ارباب رجوع سازمان قضایی ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده سامانه غالباً پایدار تا امروز دوشنبه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آسمانی صاف تا نیمه ابری و برخی نقاط مه یا مه آلودگی مورد انتظار است، افزود: طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه به تدریج از امروز با نفوذ سامانه ناپایدار شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، ادامه داد: بارش باران در برخی نقاط شدید رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران از برپایی چادرهای مسافرتی و یا استقرار در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، تصریح کرد: تمهیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف نیز اندیشیده شود.

کد خبر 6098084

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو