Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر یوسف قربانی با بیان اینکه از روز گذشته ۳ فروند از بالگردهای هوانیروز برای کمک به اطقای حریق در جنگل‌های گچساران و منطقع هفت شهیدان مسجد سلیمان وارد عمل شدند، گفت: ۱ فروند از این بالگردها در مسجد سلیمان و دو فروند دیگر در گچساران مشغول انجام عملیات هستند.

وی با بیان اینکه این سه بالگرد صرفاً در زمینه جابجایی نیروهای امدادی فعالیت داشتند، عنوان کرد: ما فناوری اطفای حریق توسط بالگرد را در اختیار داریم اما مدیریت بحران کشور و سایر قسمت‌ها باید پای کار بیایند و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه به محض ابلاغ درخواست از سوی مدیریت بحران به ارتش و دستور سلسله مراتب به هوانیروز، بالگردهای ما وارد عمل شدند، گفت: بالگردهای هوانیروز ارتش تا این لحظه برای کمک به اطفای حریق در مسجدسلیمان و گچساران، ۲۰ ساعت پرواز و به بیانی دیگر ۲۶ سورتی پرواز را ثبت کرده‌اند.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش تا این لحظه بالغ بر ۱۷۰ نفر را در گچساران و مسجدسلیمان جابجا کردند و امیدواریم هرچه زودتر اطفای حریق در جنگل‌های این مناطق به سرانجام برسد.

کد خبر 4934313 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدسلیمان ارتش جمهوری اسلامی ایران هوانیروز یوسف قربانی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا روز قدس مجلس یازدهم ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه سید عباس موسوی علی لاریجانی عید سعید فطر خبرگزاری مهر بالگردهای هوانیروز هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟