Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:16:47 GMT

مدیریت رهبر انقلاب در کرونا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۷۵۵

در همان روزهای اولیه و در اوج فشارها و سردرگمی ها در مواجهه با کرونا، رهبری با بیان اینکه نه باید این موضوع را کوچک شمرد و نه بیش از اندازه بزرگ شمرد، آرامش را به جامعه تزریق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد جهان بین در یادداشتی نوشت: سخنان وزیر محترم بهداشت در خصوص مدیریت رهبر انقلاب در کرونا، در عین ارزشمندی، ناقص و تقلیل گرایانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروز عقلانیت تشیع و امامت مستمر در قالب اجتهاد ولی فقیه در تعطیلی اماکن متبرکه و نمازهای جمعه و جماعات بر اساس تشخیص کارشناسان علمی،قطعا از درخشان ترین  صحنه ها بود اما این بخشی از کار بزرگی بود که با تدبیر رهبری انجام شد.
در همان روزهای اولیه و در اوج فشارها و سردرگمی ها در مواجهه با کرونا، رهبری با بیان اینکه نه باید این موضوع را کوچک شمرد و نه بیش از اندازه بزرگ شمرد، آرامش را به جامعه تزریق کردند. این را مقایسه کنید با اظهار نظر فردی مانند ترامپ که با کوچک شماری و بی اعتنایی تلاش می کرد نشان دهد چیز خاصی اتفاق نیفتاده است.
رهبری در آن سوی کرونا، فرصت ها را به ما نشان دادند و همین امر از برخورد منفعلانه، ما را به برخورد فعالانه و مبتکرانه سوق داد. در اوج شرایط کرونایی، نام سال را جهش تولید گذاشتند.
همین نگاه باعث شد که ما به عنوان یک نمونه، از وارد کننده کیت به صادر کننده کیت تبدیل شویم.
در حالی که رئیس جمهور خود را باخته بود و عملا وزیر بهداشت، زیر بار رفته بود، دستور و حمایت رهبری در خصوص ریاست رئیس جمهور به ستاد ملی کرونا، ایشان و ظرفیت دولت را پای کار آورد.
دستور ایشان به نیروهای مسلح و نیز نهادهای زیر مجموعه که اولا تمام توان را پای کار بیاورند و ثانیا در هماهنگی کامل با دولت باشند، قدم بسیار مهمی در مدیریت اوضاع بود.
مخالفت ایشان با پذیرش کمک از امریکا، برخی را از افتادن در این بازی و تلف کردن وقت بازداشت.
از همه شاهکارتر، دعوت به رزمایش مواسات و همدلی بود و اگر نبود حضور مردم و نیز نزدیکی دلها در کنار دوری جسمها، نظام به تنهایی از عهده این مسئولیت برنمی آمد.
و....
رهبر انقلاب به تنها چیزی که فکر می کند موفقیت ملت ایران است. حالا این موفقیت از طریق هر کس باشد مهم نیست.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب مدیریت رهبری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران

رهبر انقلاب در دیدار کارگران: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • (تصاویر) دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!