Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی درباره سرعت بخشیدن به فرآیند آزاد سازی، مدیریت بازار سرمایه و فعال سازی در جهت حراست از حقوق صاحبان سهام عدالت تذاکراتی داد. تاریخ انتشار: 12:44 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۸۳۸ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در یکصد وسی وهشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل شد، وزیراموراقتصادی ودارایی از برنامه واگذاری شرکت‌های دولتی و زیر مجموعه بانک‌های دولتی در بازار بورس گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در گزارش جداگانه ای، وزیر اموراقتصادی و دارایی روند آزاد سازی سهام عدالت به مردم را تشریح کرد و رئیس جمهورنیز درباره سرعت بخشیدن به فرآیند آزاد سازی، مدیریت بازار سرمایه و فعال سازی در جهت حراست از حقوق صاحبان سهام عدالت تذاکراتی داد.

دراین جلسه همچنین گزارش دیگری در خصوص تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری معامله پذیر (etf) به عنوان نخستین تجربه دولت در ابعاد مختلف و چگونگی واگذاری آن مطرح و بررسی شد که در نخستین عرضه، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشارکت داشته اند.

درادامه این جلسه با توجه به برنامه جامع دولت برای جهش تولید کشور در ابعاد مختلف، موضوع امنیت غذایی با اتکا به تولید داخل مورد بحث قرار گرفت.

درهمین زمینه وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از برنامه تولید کالا‌های اساسی و چگونگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی ارائه کرد.

براساس تصمیم این جلسه، تامین با کیفیت نهاده‌ها و چگونگی حمایت از کشاورزان ازجمله خرید به هنگام محصولات و تنظیم بازار باید به گونه‌ای باشد که ضمن حمایت از تولید با کاهش هزینه‌های مبادله، کالا‌های تولیدی به قیمت عادلانه دراختیار مصرف کننده قرار گیرد.   بیشتر بخوانید:  تاکید روحانی بر اطلاع رسانی وسیع و ضرورت تبیین دستورالعمل‌ها و تشدید مراقبت‌ها و نظارت‌ها در استان خوزستان   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد اقتصادی دولت حسن روحانی رییس جمهور سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند