Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:31:51 GMT

۳ ماه جهاد جوانان زواره ای برای خدمت به مردم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۴۶۹

۳ ماه جهاد جوانان زواره ای برای خدمت به مردم

لباف قاسمی از فعالیت قرارگاه جهادی جوانان رجاء زواره جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: پاکسازی، گندزدایی، ضدعفونی اماکن عمومی و توزیع بسته های کمک معیشتی و غذای گرم از جمله اقدامات این قرارگاه بوده است.

«محمدحسین لباف قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردستان اظهار کرد: قرارگاه جهادی جوانان رجاء زواره با توجه به رسالت خود در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز با بهره گیری از انگیزه و شور و شوق جوانان به صورت خودجوش و آتش به اختیار در جهت مبارزه با بیماری کرونا از همان روزهای اولیه اعلام وضعیت بحران کشور در صحنه حضور پیدا کرد و باتوحه به سابقه ۵ ساله فعالیت با تشکیل قرارگاهی اقدامات گوناگونی را در این زمینه انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول گروه جهادی رجاء زواره افزود: از همان روزهای اولیه و همه‌گیر شدن ویروس جوانان رجاء در صحنه حضور داشتند و با تشکیل گروه های ضدعفونی و فرهنگ‌سازی و توزیع اقلام بهداشتی شروع به خدمت‌رسانی به مردم کردند که از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در این دو ماه انجام شده ضدعفونی محله‌ها و مکان‌های پرتردد شهری و انجام غربالگری ۷ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت حضور درب منازل بوده است.


لباف قاسمی گفت: به همت واحد خواهران قرارگاه توانسته ایم یک گارگاه  محدود در راستای دوخت ماسک و لباس راه اندازی کنیم  و محصولات را بیشتر بین بچه های گروه خودمان و البته برخی ارگان ها توزیع کنیم.


وی افزود: موارد مهمی از جمله آماده کردن محتوا به منظور آگاهی‌بخشی به جامعه از طریق  فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا و حضور مستمر اعضای گروه در بازار و مغازه ها جهت فرهنگ سازی و آموزش مردمی از ابتدا در دستور کار قرار گرفت.


لباف قاسمی در رابطه با برنامه‌های آینده این گروه تصریح کرد: در نظر داریم در زمینه های بازسازی و نوسازی امکان مورد نیاز در بخش زواره، راه اندازی کلاس های تقویتی درسی، برگزاری همایش های فرهنگی و اجتماعی، برگزاری جلسات هفتگی پرسش و پاسخ فرهنگی و مذهبی و بسیاری از زمینه ها فعالیت خود را ادامه دهیم.


وی تصریح کرد: با توجه به شناسایی بیش از 313 نفر در شهر که دچار آسیب از اپیدمی ویروس کرونا شده بودند تصمیم بر آن شد  به نیت تعداد صحابه خاص آقا امام زمان (عج) تعداد ۳۱۳ بسته تهیه شود که با مشورت‌هایی با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان، کمیته امداد امام خمینی شهرستان و بهزیستی شهرستان این بسته ها توزیع شد.


مسئول گروه جهادی رجاء زواره گفت: همچنین مواد ضدعفونی‌ بین مغازه‌داران و کسبه‌ای که باید درب مغازه‌های آن‌ها باز می‌شد و اقلام بهداشتی و دستکش ماسک و الکل بین اهالی شهر زواره توزیع شد، راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار  به مناسبت نیمه شعبان و حضور در ۱۵ محله شهر زواره از دیگر اقدامات شاخص بوده است.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زواره ویروس کرونا اردستان جهادی گروه های جهادی گروه های جهادی کرونا اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید

گروه تروریستی داعش که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد از حامیانش خواسته تا به‌جای فلسطین، برای «جهاد» به افغانستان سفر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش با انتشار مطلبی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به جای فلسطین برای «جهاد» و «هجرت» به این شاخه در «ولایت خوراسان» که عمدتا جغرافیای افغانستان کنونی را در بر می‌گیرد، بپیوندند.

این گروه تروریستی در ایام عید فطر نیز در پیامی از طرفداران و حامیان خود خواسته بود تا برای «هجرت و قتال» به «خوراسان» بیایند.

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خوراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش «رویترز» نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیست

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت کنونی افغانستان سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم