Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:47:22 GMT

عربشاهی: پرسپولیسی‌ها حسرت بغل کردن جام ندارند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۵۳۰

عربشاهی: پرسپولیسی‌ها حسرت بغل کردن جام ندارند

پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم با 3 قهرمانی متوالی خودش را ثابت کرده و دیگر نیازی به تلاش برای کسب چهارمین جام ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها به جز پرسپولیس تقریبا همه تیم ها خواهان تعطیلی مسابقات فوتبال هستند و این در حالی است که مجوز برگزاری بازی های فوتبال از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی حواشی زیادی به وجود آمده و پرسپولیسی ها اما اصرار به برگزاری مسابقات دارند.


ضیاء عربشاهی پیشکسوت باسابقه پرسپولیس در گفت و گو با ایران ورزشی در این باره عنوان کرد: پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران است و در عرصه لیگ و مسابقات داخلی بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کرده است. من معتقدم آنهایی که اینگونه در رابطه با پرسپولیس و تعطیلی لیگ حرف می‌زنند دنبال فرافکنی هستند و چون می‌بینند امتیاز زیادی از پرسپولیس عقب هستند و شانسی برای قهرمانی ندارند اینگونه اظهارنظر می‌کنند. پرسپولیس همیشه در زمین حرفش را زده و با نتایج موفق و قهرمانی‌های متعددی که از گذشته کسب کرده نشان داده پرقدرت‌ترین تیم ایران است و نیازی ندارد خودش را ثابت کند چون از گذشته تا به حال با نتایجش و قهرمانی‌هایش همه‌چیز را ثابت کرده و به قولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.


وی درباره اینکه پرسپولیس می خواهد چهارمین قهرمانی را به نام خود ثبت کند، گفت: پرسپولیس نیازی به پوکر ندارد تا چیزی را ثابت کند چون از گذشته تا به حال قدرت خودش را ثابت کرده است. سه قهرمانی متوالی و کسب 7 جام در سه سال اخیر تنها بیانگر گوشه‌ای از قدرت پرسپولیس است. از همه این موارد هم که بگذریم در زمان بازیگری خودم هم 9 جام در 6 سال کسب کردیم. اینها را گفتم که این را ثابت کنم که قهرمانی و کسب جام‌های متعدد برای پرسپولیس عادی شده و نام این تیم از گذشته تا به حال در جام حک شده و چهره‌های استثنایی و طراز اول ایران و آسیا که در این تیم حضور داشتند پرسپولیس را به مقتدرترین تیم ایران و پرهواداراترین تیم آسیا مبدل ساخته‌اند.


پیشکسوت پرسپولیس همچنین تاکید کرد: پرسپولیس هم مانند بعضی از تیم‌های دیگر نیست که چند سال است دست‌شان به جام نرسیده باشد و حالا دائم به‌دنبال بهانه‌گیری و مطرح کردن انواع و اقسام مسائل مختلف باشد. پرسپولیس عشق جام و بغل کردن آن را ندارد چون بازیکنانش در چند سال اخیر و در قبل از آن هم به اندازه کافی جام را در آغوش گرفته و بالای سر برده‌اند که حالا در حسرت جام قهرمانی و بالا بردن آن نباشند. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و وجود بازیکنانش با این شخصیت عجین شده است و به قولی پرسپولیس جام‌ندیده نیست که ولع قهرمانی داشته باشد.


عربشاهی درباره اینکه جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها ممنوع شده، گفت:متأسفانه بعضی از مدیران پرسپولیس در حد و قواره این باشگاه بزرگ مدیریت نکردند و بازیکنان بنجل و درجه چندم را به پرسپولیس آوردند که نمونه آخر آن هم جونیور بود؛ بازیکنی که فکر کنم 6میلیارد تومان برای پرسپولیس آب خورد اما دو ریال به درد پرسپولیس نخورد. ما نباید فقط تیم بزرگسال خودمان را ببینیم و به تیم‌های پایه پرسپولیس توجه خاصی داشته باشیم. باور کنید با 500میلیون هزینه برای تیم‌های پایه که در قیاس با هزینه برای تیم بزرگسال اصلاً عددی محسوب نمی‌شود ما می‌توانیم تیم بسیار قوی و پشتوانه‌هایی بسیار خوب برای تیم بزرگسال بسازیم و حتی از وجود بازیکنان بقیه تیم‌ها و بازیکنان خارجی، پرسپولیس را بی‌نیاز سازیم.

ضیا عربشاهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ضیا عربشاهی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد

 لیدر سپاهان که در ورزشگاه آزادی به هواداران زن پرسپولیس توهین کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شب گذشته یکی از لیدرهای مسن سپاهان که سربند یا زهرا هم به سرش بسته بود، برخلاف سیره ائمه اطهار ، حرف‌های عجیب و زشتی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود به این توهین واکنش بسیار تندی نشان داد و نوشت که اگر باشگاه سپاهان با این رفتار زننده برخورد نکند، حتما در شکل گیری آن نقش داشته است.

نهادهای امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

عجیب اینکه باشگاه سپاهان هنوز به این توهین واکنش نشان نداده و آن را رسما محکوم نکرده است!

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان