Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: تسریع در تکمیل طرح راه‌آهن چابهار - زاهدان ماهانه به بیش ‌از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازدارد که با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه ها از سوی دولت هستیم.

سردار سعید محمد در سفر به سیستان وبلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کشور است که کریدرو شمال به جنوب و بخشی از طرح یک کمربند یک جاده را به هم متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اعتبار بالای مورد نیاز برای اجرای این طرح، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافق های خوبی در این مورد انجام شده است.  

وی با برشمردن برنامه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این قرارگاه نقش مهمی در بخش زیرساخت‌های استان که از جمله می‌توان به احداث فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اعلام اینکه در حال ساخت سیلوی غلات و اتوبان از بندر چابهار تا کنارک هستیم، افزود: در حوزه فرودگاه چابهار کارها آغاز شده و مقدمات و اخذ مجوزهای لازم در حال پیگیری است.

سردار یادآور شد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیز با همکاری وزرات بهداشت آغاز شده که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزراتخانه برای واگذاری املاک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء سيستان و بلوچستان راه آهن چابهار زاهدان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان حج و زیارت این استان، گفت: امسال هزارو ۷۵۵ زائر از سیستان و بلوچستان به مراسم حج تمتع از طریق فرودگاه‌های زاهدان و کنارک به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

غلامپور افزود: این همایش با هدف اموزش عملی مناسک حج قبل از سفر برای زائرین برگزار شده تا زائران با مناسک حج و قوانین و مقررات کشور عربستان سعودی اشنا شوند.
وی ادامه داد: تشرف زائران به سرزمین وحی از ۱۴ تا ۱۶ خردادماه در قالب ۱۵ کاروان در ۸ پرواز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است