Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@22:58:20 GMT

بازگشایی غرفه‌های ایستگاه‌های مترو از ۱۰ خرداد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۲۳۳

بازگشایی غرفه‌های ایستگاه‌های مترو از ۱۰ خرداد

رویداد۲۴ فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن اعلام این خبر افزود: بازگشایی تمامی اماکن، مراکز و مشاغل از ۱۰ خرداد سبب افزایش مسافران مترو نیز خواهد شد. ناوگان مترو تهران با آمادگی کامل و استفاده از تمامی ظرفیت، آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

او با بیان اینکه «عادی سازی» و امکان فعالیت مشاغل پرخطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سبب افزایش تعداد مسافران مترو می‌شود، یادآور شد: همچنان از مسافران مترو درخواست می‌شود که به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوبخت با اشاره به عدم دریافت نقدینگی لازم توسط شرکت بهره برداری مترو در سه ماه گذشته برای خرید قطعات یدکی واگن‌ها، گفت: این مشکل به علت کاهش درآمد بسیار شرکت بهره برداری مترو است. پیش از موضوع کرونا، شرکت مترو از اجاره غرفه‌ها و فروش بلیت‌ها درآمد داشت، اما درحال حاضر این درآمد به صفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه افزود: اقدامات مبارزه با کرونا هزینه‌های مازاد بسیاری به مترو تحمیل کرده است. همچنین درآمد موجود تنها صرف بخشی از هزینه‌های جاری مترو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، او با بیان اینکه درحال حاضر سازمان تأمین اجتماعی، دفترچه‌های پرسنل شرکت بهره برداری مترو را تمدید نمی‌کند، توضیح داد: باتوجه به نبود درآمد از سوی شرکت بهره برداری مترو و نپرداختن پول به سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان دفترچه‌ها را تمدید نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به وضعیت بحرانی این شرکت، گفت: امید است که دولت بودجه ویژه‌ای اعم از کمک‌های ارزی و مادی به ناوگان مترو پایتخت تخصیص دهد تا بتواند از این شرایط سخت و پیچیده عبور کند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، مترو ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو ویروس کرونا شرکت بهره برداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری