Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:34:24 GMT

«گالین» به جشنواره «شفیلد» رفت/ یک تصویر آخر الزمانی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۲۵۰

«گالین» به جشنواره «شفیلد» رفت/ یک تصویر آخر الزمانی

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «گالین» به کارگردانی عزت الله پروازه و تهیه کنندگی ابراهیم مرادی در بخش «به درون دنیا» که بخش جدید بیست و ششمین دوره جشنواره مستند «شفیلد» است، پذیرفته شد. این جشنواره ۷ تا ۱۲ ژوئن برابر با ۱۷ تا ۲۲ خرداد در کشور انگلستان برگزار می شود.

جشنواره «شفیلد» از جمله سه جشنواره بزرگ سینمای مستند و مهمترین جشنواره مستند در بریتانیا است، بیش از ۳٠٠٠ فیلم از ۷۵ کشور به این جشنواره فیلم ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم برای به دست آوردن جایزه بزرگ با منتخبان این متقاضیان به رقابت می پردازد و در صورت برنده شدن ورودی اسکار ۲٠۲۱ را کسب خواهد کرد.

«گالین» در اولین نمایش خود در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» عنوان بهترین فیلم مستند بخش ویژه را کسب کرد و در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران نامزد بهترین کارگردانی بخش مستند شد.

این مستند تمثیلی و مینی مال نگاهی به زیست کارگران و پیرزن معدن کار سرب و نقره واقع شده در یک روستای خالی از سکنه و آخرزمانی دارد.

امسال با توجه به شرایط پدید آمده ناشی از شیوه بیماری کرونا این جشنواره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کد خبر 4934575 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلستان بریتانیا ابراهیم مرادی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه شبکه دو سیما سریال ایرانی شیوع کرونا روز قدس موسیقی پاپ رادیو نمایش شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم

یک مستند درباره حیوانات مختلف آبی و خشکی در آمریکای جنوبی ساخته شده است. در این مستند به حیوانات مختلفی از جمله شیرهای دریایی، پلنگ، عقاب و مانتیس پرداخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی