Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا رونمایی شد.

اخبار اقتصادی - در این مراسم معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: زمانی که وارد این سامانه می‌شویم مراحل وارد کردن اطلاعات کامیون 6 مرحله است.

وی توضیح داد: متقاضی واردات باید ثبت‌نام را انجام دهد و 4 گروه می‌توانند برای واردات کامیون‌های با عمر بالای 3 سال اقدام کنند که این 4 گروه شامل سازنده‌های داخل، شرکت‌های توانمند حمل و نقل،‌شرکت‌های واردکننده دارای مجوز از وزارت صمت و افراد حقیقی و حقوقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز مداح توضیح داد: کسانی که خود مالک ناوگان هستند و تا پیش از این ناوگان فرسوده دارای پیمایش داشتند، حدود 53 هزار نفر هستند که از طریق VIN خودرو امکان ثبت‌نام دارند.

وی تأکید کرد: در این مدل استعلام‌های مختلف بابت صحت اطلاعات داده شده انجام می‌شود، موبایل باید حتماً با کدملی فرد متقاضی همخوانی داشته باشد و به نام متقاضی باشد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: مرحله بعد ثبت سفارش است که ما برند  خودرو، سن و استانداردها را کنترل می‌کنیم و سپس واردات آغاز می‌شود.

مداح افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت این موارد را به صورت اتومات کنترل می‌کند سپس مرحله شماره‌گذاری انجام می‌شود و سپس فهرست این کامیون‌ها به سازمان راهداری اعلام می‌شود تا کارت هوشمند دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در این مدل نوسازی ناوگان فرد با وزارت صمت و سامانه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سامانه گمرک و سامانه مرتبط با سازمان راهداری مرتبط است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل واردات نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ناوگان حمل و نقل واردات وزیر راه و شهرسازی نوسازی ناوگان نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمان راهداری حمل و نقل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران