Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بیگی نژاد ظهر سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با بیان اینکه بنا دارم در مجلس یازدهم عضو کمیسیون انرژی شوم، ادامه داد: از یک سو رشته تخصصی بنده در دانشگاه شیمی است و از سوی دیگر با توجه به آنکه یکی از مشکلات حال حاضر کشور خام فروشی مواد پتروشیمی است، احساس می‌کنم حضورم در این کمیسیون اثربخش تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دوره باید مجلسی هدفمند و ضد فساد داشته باشیم، گفت: مجلس بی هدف توسط دیگران هدایت شده و هویت می‌گیرد.

بیگی نژاد با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با نمایندگان مختلف عنوان کرد: باید مجلسی هدفمند و با برنامه شکل گیرد تا هدف گذاری ها طی ۴ سال به نتیجه برسد.

منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه شهرستان ملایر در حوزه سلامت، تولیدات کشاورزی و دامی و صادرات آنها و در حوزه گردشگری و صنایع دستی چشم انداز و افق روشنی دارد، گفت: باید روی این موضوعات کار تخصصی صورت گیرد و سرمایه گذاری لازم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه طی ۳ ماه اخیر پتانسیل‌ها، مشکلات و کمبودهای شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف شناسایی و دسته بندی شد، افزود: در همین راستا از کارخانجات و واحدهای تولیدی مختلف بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفتم.

بیگی نژاد با بیان اینکه نتیجه گرا بودن و تخصصی عمل کردن در هر حوزه، اولویت کاری من است، گفت: اگر قرار است وارد بخشی شویم و در مورد آن صحبت کنیم، قبل از آن باید با متخصصان آن حوزه مشورت داشته باشیم.

منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم به برپایی نشست‌ها و جلسات متعدد با اقشار مختلف مردم ملایر، نخبگان، صاحب نظران و بازدید از دستگاه‌های اجرایی ملایر طی ۳ ماهه اخیر اشاره و اضافه کرد: برای رسیدن به تصمیمات کارشناسی و راهبردی باید از نقطه نظرات افراد آگاه و مطلع استفاده کرد.

وی گفت: مقرر شده فردی برای شناسایی مشکلات روستاهای شهرستان ملایر مأمور و مشکلات هر روستا توسط اهالی آنجا مطرح، بررسی و دسته بندی شوند.

بیگی نژاد بر لزوم شکل گیری و فعالیت راهبردی کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید سطح تفکر در موضوعات مختلف جامعه را ارتقا دهیم.

کد خبر 4934657

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم خام فروشی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس شهرستان ملایر بیگی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ هزار و ۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفته اند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳ هزار و ۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد هزار و ۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و بقیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتوا‌های نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجار‌های عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

سردار مجید گفت: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعاً در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران 

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا با بیان اینکه پلیس فتای مازندران از پلیس‌های دارای رتبه در حوزه کشف جرایم سایبری بین استان‌های کشور است، گفت: پلیس فتای مازندران در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه دوم شده است که جا دارد از تلاش‌های و زحمات سردار مفخمی فرمانده انتظامی و سرهنگ خورشاد رئیس پلیس فتای استان قدردانی کنم. 

او با بیان اینکه بدلیل ضریب بالای نفوذ اینترنت در استان مازندران و دریافت خدمات بالای سایبری شهروندان، طبیعتاً مجرمان اینترنتی در این حوزه فعالیت بیشتری دارند، افزود: پلیس فتای استان با جرایم مختلفی در این حوزه نسبت به سایر استان‌ها مواجه است. 

سردار مجید، کلاهبرداری اینترنتی با تاکید بر بازار‌های آنلاین، برداشت‌های اینترنتی غیر مجاز، مزاحمت‌های اینترنتی، دسترسی به اطلاعات افراد و قمار و شرط بندی اینترنتی را از اولویت‌های جرایم سایبری در استان مازندران برشمرد. 

رئیس پلیس فتای فراجا از انهدام ۲۰ باند در حوزه‌های مختلف جرایم سایبری در استان مازندران، خبر داد و گفت: ۳۵ میلیارد ریال از وجوه مردم که از سوی مجرمان سایبری به صورت غیرمجاز برداشت شده بود با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتای مازندران مسدود شد که روش خوبی برای حفظ وجوه مردم و اقدام قانونی برای برگشت آن به حساب شهروندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول