Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:58:56 GMT

دختر بچه شجاعی که سارق را ترساند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۳۹۹

دختر بچه شجاعی که سارق را ترساند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولا وقتی با سارقی مواجه می‌شویم از ترس نمی‌توانیم حرکت کنیم و واکنش مثبتی داشته باشیم، اما در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که یک دختربچه چگونه سارق را از سرقت پشیمان می‌کند. چند روز پیش دوربین مدار بسته نصب شده در یکی از خانه‌های شهر بیکرزفیلد کالیفرنیا اقدام سارقی که قصد سرقت از گاراژ را داشت، ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق قصد داشت وارد گاراژ شود تا سبد گلف را مورد سرقت قرار دهد، اما دختر بچه ۱۰ ساله‌ای که درون خودروی پارک شده مقابل گاراژ حضور داشت، متوجه فکر پلید سارق شد، بنابراین با شجاعت کامل از خودرو خارج شد و سارق را که انتظار دیدنش را نداشت، به وحشت انداخت.

بیشتر بخوانید: بازی با جان کودک توسط پدر بی‌خیالش در بالکن برج!

او با اینکار سرقتی ناموفق را برای سارق رقم زد به طوری که سارق پا به فرار گذاشت و از تصمیمش پشیمان شد. دیلان پندلی پدر دختر بچه پس از تماشای فیلم دوربین، ماموران پلیس را در جریان گذاشت تا برای پیدا کردن سارق اقدامات لازم را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دختربچه قصد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد