Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:03:30 GMT

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات اخیر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۱۶۰

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات اخیر

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، استان گیلان را با متوسط تردد ۵۸۹ وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور در ایام تعطیلات عید فطر دانست و گفت: شاهد کاهش ۳۴ درصدی ورودی و ۴۵ درصدی خروجی بودیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی ایام تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت ماه لغایت ۵ خردادماه ۵۱۱ هزار و ۳۵۷ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۶۴ هزار و ۳۱۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش ۳۴ درصدی ورود به استان نسبت به سال گذشته در تعطیلات عید فطر خبر داد و تصریح کرد: همچنین شاهد کاهش ۴۵ درصدی خروج از استان در مدت مذکور هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار محورهای مواصلاتی استان بیشترین ترافیک ورودی مربوط به اول خرداد با ۶۲۳ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه است، گفت: بیشترین خروجی نیز مربوط ۵ خرداد با ۲۴۹ هزار و ۸۹  وسیله نقلیه است.

مرادی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۸۹ هزار و ۱۷۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۵۹۱ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه است.

وی بیشترین میزان خروجی را نیز مربوط به محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۹۲۲ هزار و ۲۱۰ وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور لاهیجان – لنگرود با تردد ۲۰۵ هزار و ۲۱۹ وسیله نقلیه، محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با تردد ۷۲۲ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه و محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با تردد ۷۴۷ هزار و ۲۱۵ وسیله نقلیه به ترتیب دارای بیشترین میزان تردد بودند.

این مقام مسئول استان گیلان را با متوسط تردد ۵۸۹ وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تردد عيد فطر وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • هراز یکطرفه شد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر