Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه کشور ما با مسئله تحریم آشناست، گفت: آن نیرویی که در مقابل این ناامنی‌های داخلی و اغتشاشات مقاومت می‌کند، نیروی انتظامی است و طبیعی است که مورد تحریم قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: کشور ما به این تحریم‌های بی‌اساس آمریکا عادت کرده و آنان با این تحریم‌های یک‌جانبه که خیلی از موارد برخلاف اصول مسلم و قوانین بین المللی است، ناتوانی خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار اجتماعی کشور اسلامی و پرچمدار انقلاب خواند و گفت: ما با تحریم‌های مختلفی مواجه بوده ایم و البته تحریم‌ ناجا هم تحریم‌های جدیدی نیست و کشور ما با آن‌ها آشناست.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز امنیت اجتماعی، درونی و داخلی ما مرهون زحمات عزیزان نیروی انتظامی است و باید قدردان آن باشیم، افزود: در امر مقاومت‌های مختلف چه در خارج و چه داخل و در امور اجتماعی و ایجاد نظم عمومی نیروی انتظامی مؤثر است و به همین دلیل ناجا مورد تحریم قرار منی‌گیرد.

وی یادآور شد: آمریکا نقش مهمی را در اغتشاشات ایران دارد و طبیعی است آن نیرویی که در مقابل این ناامنی های داخلی و اغتشاشات مقاومت کند، مورد تحریم قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن با تحریم ناجا بنای ایجاد اغتشاش دارد و در هر موقعیتی که علیه کشور ماست، از آن حمایت کند، افزود: بارها شاهد حمایت امریکا از داعش، گروهک‌های تروریستی، جریانات نفاق و ضد انقلاب بوده ایم و هرکس که بخواهد در مقابل دشمنان بایستد، طبیعتاً باید مورد تحریم قرار بگیرد.

وی با اشاره به ورود نفتکش های ایرانی به آبهای ونزوئلا ، گفت: علی رغم این تحریم ها همین که نفتکش های ایرانی در جلوی چشم این کشور استکباری در آمریکای لاتین وارد شدند، نشان از این دارد که ما در برابر استکبار ایستاده ایم و اقتدارمان را به نمایش گذاشتیم.

شعبانی تأکید کرد: ورود این نفتکش‌ها به آمریکای لاتین نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی و جریان مقاومت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مورد تحریم قرار نیروی انتظامی تحریم ها کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است