Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:08:43 GMT

تکمیل کتابخانه مرکزی رشت تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۹۲۳

تکمیل کتابخانه مرکزی رشت تا پایان سال

ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه نیازمند ۱۷ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت هستیم، گفت: این پروژه که زیربنایی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع دارد تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

ماکان پدرام در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان، با اشاره به اهمیت پروژه کتابخانه مرکزی رشت، اظهار کرد: این پروژه که زیربنایی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع دارد تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۴ درصد دانست و عنوان کرد: تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا موجب تعطیل شدن دو ماهه کارگاه پروژه شد، اما خردادماه امسال پیمانکار را با قرارداد ۱۱ میلیارد تومانی تعیین خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه نیازمند ۱۷ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه هستیم، یادآور شد: ۷۰ هزار مترمربع سرامیک و نازک کاری انجام شده و تاسیسات مربوط به هواساز و محوطه سازی باقی مانده است.

فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان نیز، با اشاره به نیاز کتابخانه های عمومی به خدمات اینترنتی و شبکه اطلاعات، اظهار کرد: جهت طراحی شبکه داخلی کتابخانه مرکزی رشت با اداره کل کتابخانه های استان همکاری داریم.

وی از طراحی مجدد شبکه داخلی این کتابخانه خبر داد و گفت: زیرساخت فیبر نوری مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان با همکاری شهرداری ها فراهم خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات گیلان با بیان اینکه کتابخانه های عمومی می توانند از تخفیفات سرویس های داده استفاده کنند، متذکر شد: شش درصد درآمد اپراتورها سهم شهرداری هاست و لذا می توانیم بخشی از این اعتبار را به کتابخانه ها جهت تامین سرویس های اینترنتی مورد نیاز ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کتابخانه کتابخانه مرکزی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد