Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۸ نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در فروردین سالجاری خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل فوتی گزارش نشده است.

دکتر علی عباسی اظهار کرد: بابل با ۳، قائمشهر با ۲ و آمل، نور و نوشهر هر کدام با یک مورد مورد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷ مرد و مابقی زن هستند، تصریح کرد: از کل فوت شدگان همگی متاهل گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: براساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی استان سطح سواد متوفیان به ترتیب راهنمایی با ۳، لیسانس و بالاتر ۲، دیپلم، ابتدایی و بی‌سواد هر کدام با یک مورد هستند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، عباسی با اشاره به اینکه در گزارش‌های پزشکی قانونی مرگ چندین نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی پلمب شده هم وجود دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: هیچ گونه مشروبات الکلی استانداردی در کشور وجود ندارد و حتی مشروبات الکلی پلمب شده نیز در اغلب موارد در کارگاه‌های زیر زمینی تهیه می‌شود.
وی گفت: بنابراین به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم مراقب فرزندان، نوجوانان و جوانان خود باشند و توصیه‌ها و هشدارهای لازم را به آنان ابلاغ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مشروبات الکلی تقلبی مشروبات الکلی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت