Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، مجلس یازدهم امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و همچنین ۲۶۸ نفر از نمایندگان افتتاح شد. در این مراسم پس از تلاوت آیات ۳۵ تا ۴۲ سوره مبارکه شورا، سیدرضا تقوی به عنوان رئیس سنی مجلس سخنرانی کرد و پیام مهم مقام معظم رهبری خطاب مجلس یازدهم قرائت شد. 

در این مراسم یکی از قاریان اهل سنت، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید را برعهده داشت که این موضوع نشان از وحدت دینی در نظام جمهوری اسلامی و مشخصا پارلمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تصاویر ثبت شده از صحن علنی مجلس یازدهم، تصویری از حجت الاسلام رئیسی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در یک قاب به ثبت رسیده است.

مصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نیز که هردو نامزد ریاست مجلس به فاصله ای نزدیک و در دو ردیف جداگانه در مجلس مستقر شده اند.

علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس از اولین جلسه لابی هایش را فعال کرده و بی توجه به پروتکل های بهداشتی ضدکرونایی با نمایندگان دست می دهد و درحال گفتگو است.

مسعود پزشکیان از چهره های شاخص اصلاح طلب مجلس یازدهم با فاصله از دیگر نمایندگان در صندلی اش مستقر شده است. تاجگردون دیگر چهره شاخص اصلاح طلب هم در ردیف آخر مستقر است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1392545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی مجلس یازدهم جبهه پایداری علیرضا زاکانی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

افتتاحیه مذکور چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6099542 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند