Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: اماکن ورزشی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

«ادهم کرد» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با توجه به درخواست شهروندان زاهدانی مبنی بر بازگشایی دهکده ورزشی برای پیاده روی، از روز گذشته با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی جاده سلامت دهکده ورزشی زاهدان به روی ورزشکاران بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: جاده سلامت دهکده ورزشی زاهدان در دو نوبت صبح از ساعت 5 تا 10 صبح و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 22 میزبان ورزشکاران خواهد بود.

 

کرد با اشاره به اینکه 16 رشته ورزشی در نقاطی که سفید و زرد هستند فعالیت خود را آغاز می کنند، تاکید کرد: هیچ گونه مصوبه جدیدی ستاد کرونا در دو رشته پرخطر فوتبال و شنا ندارد.

 

وی افزود: باشگاه های بدن سازی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و امکانات اولیه ضد عفونی بازگشایی می شوند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی اماکن ورزشی فوتبال رعایت فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»