Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:07:53 GMT

وبسایت موزه علی ‌قلی ‌آقا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۲۴۲

وبسایت موزه علی ‌قلی ‌آقا رونمایی شد

وبسایت الکترونیکی موزه گرمابه علی قلی آقا در برنامه ای با حضور مسئولان شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا منجمی مدیر موزه گرمابه علی قلی آقا در این خصوص اظهار کرد: این سایت به عنوان یک کارت ویزیت و معرفی نامه برای موزه عمل خواهد کرد، متأسفانه اتفاقی که در خصوص چنین سایت‌های رخ می‌دهد این است که پس از مدتی به دلیل نداشتن جذابیت غیر قابل استفاده می‌شود و ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است این مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش کردیم جذابیت‌هایی در سایت ایجاد کنیم که بازدید کننده هر بار راغب شود تا مجدداً از سایت بازدید کند و پس از آن حتی کسانی که در شهرها یا کشورهای دیگری بوده و دسترسی ندارند مایل شوند به صورت حضوری از موزه بازدید کند.

مدیر موزه گرمابه علی قلی آقا ادامه داد: اولین کاری که کردیم، طراحی تور مجازی برای سایت بود که در آن یک تصویر کلی ۳۶۰ درجه از فضاهای قابل بازدید موزه آماده کردیم که هر علاقمندی بتواند به راحتی به صورت رایگان از این تور استفاده کند. همچنین اطلاعاتی را در خصوص آثار هنری و بخش‌های مختلف موزه در آن قرار دادیم.

منجمی اضافه کرد: همچنین بخشی به نام بلیط الکترونیک را در این سایت قرار داده‌ایم که این امکان را به بازدید کننده می‌دهد تا از پیش بلیط خود را تهیه کند و بر اساس آن حتی می‌تواند ساعت بازدید خود را نیز تعیین کند.

وی ادامه داد: این بلیط‌ها دسته بندی‌های متفاوتی دارند مثلاً می‌توانیم برای صبح جمعه نوعی بلیط و برای سایر روزهای هفته نوع دیگری تعریف کنیم یا اینکه برای گروه‌های دانش آموزی و خانواده‌ها بلیط‌های مختلفی تعیین کنیم، بنابراین بلیط‌ها می‌تواند قیمت‌ها و زمان بندی‌های مختلفی داشته باشد که نوعی امنیت خاطر را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد.

مدیر موزه گرمابه علی قلی آقا تصریح کرد: بخش دیگر سایت که از اجزای مهم آن بشمار می‌رود این است که بارکدهایی در بخش‌هایی از حمام نصب شده است که بازدید کنندگانی که به صورت حضوری به موزه آمده‌اند با اسکن آنها در گوشی خود به قسمتی از سایت متصل خواهند شد که اطلاعات آن بخش را در اختیار آنها قرار خواهد داد و در واقع این بخش در کنار راهنمای انسانی به اطلاع رسانی هر چه بهتر در خصوص موزه کمک خواهد کرد.

کد خبر 425737

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موزه وب سایت حمام علي قلي آقا حمام علیقلی آقا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com