Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز استاندار البرز طی پیامی آغاز فعالیت نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و برای آنها در این مسیر آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام از سوی شهبازی آمده است:

مردم شریف استان البرز بار دیگر رو سفید شدند و به تبعیت از فرمان رهبر گرانقدر ایران اسلامی در صحنه‌ای دیگر از دموکراسی، نمایندگان خود را برای جلوس در کرسی قانونگذاری کشور برگزیدند و اینکه شما بزرگواران در مسیر خدمتگزاری به این ملت آگاه قدم نهاده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در خلق حماسه‌ای دیگر از پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبریک مجدد به منتخبان مردم البرز، امید دارم که با همت شما خدمتگزاران مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد دموکراسی اسلامی و مردمسالاری دینی در کشور، دست در دست یکدیگر بر مبنای قانون و در پناه ایزد منان در راه اعتلای مطالبات به حق مردم قدم بگذاریم.

بی شک نمایندگان محترم مردم البرز در خانه ملت با پیروی از اصول تعامل، همپوشانی و خدمت صادقانه، پاسخگوی اعتماد و رأی مردم خواهید بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم