Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:10:58 GMT

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۹۴۳

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است، گفت: پهنه وسیع استان سمنان، حجم مأموریت‌های این فرماندهی را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی ظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: پهنه استان سمنان بسیار گسترده و وسیع است و این مهم، حجم اقدامات و مأموریت‌های این فرماندهی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استان سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است؛ سه مؤلفه مردم خوب، نیروی خوب و حضور مستمر نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه‌های امنیتی و مسؤولان استان عامل امنیت مطلوب استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: از تعامل، همکاری و مساعدت استانداری سمنان با فرماندهی انتظامی استان تقدیر می‌شود؛ در بحث کشفیات، مبارزه و پیشگیری در خصوص مقوله مواد مخدر اقدامات خوبی در سال گذشته در استان صورت گرفته که در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های تدوین‌شده، این مهم با انجام اقدامات ویژه‌تر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

حسنی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان همواره و همچون گذشته در تمام برهه‌ها و به‌صورت شبانه‌روزی، با تمام قدرت در بحث تأمین امنیت استان و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.

وی افزود: گستردگی اقدامات و حوزه وظایف نیروی انتظامی بسیار زیاد است و با کوچک‌ترین و ریزترین مسائل روزمره زندگی و آسایش مردم در ارتباط بوده و در این حوزه کوتاهی نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: ما تعهد داریم که سرباز ولایت و نظام بوده و تا زمانی که در مسند خدمت قرار داریم، از خدمتگزاری به نظام و مردم دریغ و کوتاهی نخواهیم کرد.

حسنی اضافه کرد: درهای اتاق فرماندهی انتظامی سمنان در تمام روزها به روی مردم استان و مراجعان باز بوده و مختص روز دوشنبه و ملاقات عمومی نیست و همواره آماده خدمتگزاری به مردم شریف استان هستیم.

وی ادامه داد: ما همواره تلاش داشته و داریم تا بتوانیم با اقدامات خود و پاسخگویی به مردم ضمن تسهیل در فرآیند خدمات‌دهی، از مشکلات و مسائل آنان کاسته و درنهایت در راستای افزایش رضایتمندی مردم گام برداریم.

انتهای پیام/74002/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان امنیت استان های کشور نیروی انتظامی انتظامی استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج