Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: از روزی که استفاده از ماسک در شبکه مترو و حمل و نقل اجباری شد، تمهیداتی را اندیشیدیم و در همه‌ی ایستگاه‌های مترو فروشندگان ماسک مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه افزود: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو فروش ماسک وجود دارد و همکاران در ورودی گیت‌های ورودی به شهروندانی که ماسک ندارند تذکر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسافران، موضوع را بی اهمیت جلوه می‌دهند، گفت: ما همیشه تذکر می‌دهیم و استدعا داریم که شهروندان بحث استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

نوبخت ادامه داد: هر چقدر که شهروندان این موضوع را جدی نگیرند، هم برای خودشان و هم سایر شهروندان و همکاران ما خطر ایجاد می‌کنند.

او افزود: ما برخورد می‌کنیم و به پلیس هم گفته‌ایم که موضوع را جدی‌تر بگیرند و از شهروندان خواهش می‌کنیم که از ماسک استفاده کنند، در صورتی که شهروندان به این شرایط (عدم استفاده از ماسک) ادامه دهند، ما برخورد‌های جدی تری خواهیم داشت و از ورود آن‌ها به شبکه جلوگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به این سوال که آیا داخل مترو هم نظارتی می‌شود، گفت: نظارت در داخل مترو امکان پذیر نیست، چراکه تعداد قطار‌ها زیاد هستند.

او افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ هزار مسافر روزانه از مترو استفاده می‌کنند و فکر می‌کنیم که از هفته آینده مسافران ما بیشتر شوند و الزام است که مسافران از ماسک استفاده کنند.

نوبخت گفت: بزرگترین کاری که انجام دادیم این است که در شرایط تحریم توانسته‌ایم ناوگان را سراپا نگه داریم و درآمد ما در حال حاضر کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: لغو مجدد اجرای طرح ترافیک در پایتخت

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: خواهش می‌کنیم دولت و ستاد مبارزه با کرونا در بحث‌های مالی ما را کمک کنند و بتوانیم شرایط موجود را حفظ کنیم که شهروندان بتوانند شهرهایشان را به خوبی ادامه دهند.

نوبخت افزود: امیدواریم ۶۳۰ دستگاه واگن ما اضافه شود تا بتوانیم به سر فاصله کمتری برسیم و در حال حاضر سرفاصله خط ۲، ۳ دقیقه است.

او با بیان اینکه سرفاصله خط ۱ و ۴، ۳.۵ دقیقه است گفت: تمامی تمهیدات را توانسته ایم انجام دهیم، ولی نیاز حمایت‌های بیشتر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه استفاده از ماسک حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

مهر در گزارشی نوشت: موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900563

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر