Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی پویش همصدای آسمان نیز اواخر خردادماه به صورت زنده از شبکه پویا برگزار خواهد شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز ماوا از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه پویا فراخوان پویش همصدای آسمان را با محوریت اذان گفتن نوجوانان در خانه یا نقاط مختلف شهر و کشور اعلام کرد که تا کنون بیش از هزار و پانصد عدد ویدئو از اذان گفتن نوجوانان در پشت بامها، بالکن خانه‌ها یا نقاط مختلف شهر به این پویش ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان از این پویش و حجم زیاد پیام‌های دریافتی مهلت ارسال ویدئو تا ۱۰ خردادماه تمدید شد.

پویش همصدای آسمان علاوه بر پخش روزانه ویدئو‌های ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم میکند.

قرعه کشی پویش همصدای آسمان نیز اواخر خردادماه به صورت زنده از شبکه پویا برگزار خواهد شد. خانواده‌ها می‌توانند فیلم اذان گفتن فرزندان خود را نهایتا تا ۱۰ خردادماه از طریق فضای مجازی تلگرام، سروش و روبیکا به آدرس اکانت @Hamseday_aseman ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه پویا شبکه نهال پویش همصدای آسمان شبکه پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خورشید قرمز رنگ در آسمان چین پدیدار شد
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • (ویدئو) آسمان آتن حال و هوای مریخی گرفت
  • (ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش