Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:07:46 GMT

سپاه در تمامی بحران‌ها به کمک مردم شتافت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۴۲۴

سپاه در تمامی بحران‌ها به کمک مردم شتافت

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمندی از سوی سپاه بیت‌المقدس بود و سپاه ثابت کرد علاوه بر برقراری امنیت در تمامی بحران‌ها به میدان می‌آید و به کمک مردم خواهد شتافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه و مواسات که در راستای لبیک به کلام مقام معظم رهبری انجام شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای سومین بار در جمع اعضای سپاه حاضر باشیم و در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سپاه بیت‌المقدس و فرمانده سپاه استان که کمک‌های زیادی به نیازمندان کردند تقدیر کرد و افزود: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمندی از سوی سپاه بیت‌المقدس بود.

وی از کادر علوم پزشکی که سربازارن خط مقدم ویروس کرونا هستند نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: آرامش امروز جامعه مدیون کادر بهداشت و درمان استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: مردم استان کردستان ثابت کردند که در شرایط سخت در کنار مجموعه دولت هستند و ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی با اقتدار و قدرت نه تنها در برقراری نظم و امنیت بلکه در مرزها و بحرانهای مختلف کمک کردند و به یاری مردم شتافتند.

خوش‌اقبال ابراز امیدواری کرد که امیدواریم این همدلی و هماهنگی را در روزها و ماههای آینده نیز شاهد باشیم تا با ویروس کرونا مقابله شود.

همدلی مردم، مسوولان و سپاه برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نیز در این آئین اظهار کرد: از همراهی و همدلی همه ارگان‌ها به ویژه سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که همدلی بی‌نظیر آنها با مردم، نهادهای امنیتی، نظامی و دولتی را برای مبارزه با کرونا شاهد بودیم.

فرزین رضاعی با ادای احترام به شهید یار احمدی شهید جبهه سلامت و تقدیر از کادر پزشکی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این افراد در برابر جنگ سختی ایستادگی کردند تا سلامت مردم حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با پیکی از ویروس کرونا در سنندج مواجه شدیم که نیاز است مردم استان کردستان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراقب سلامت خود باشند.

کادر پزشکی این مرز و بوم افتخار آفرین هستند

وی اضافه کرد: با افتخار می‌توان گفت کادر پزشکی این مرز و بوم در کردستان افتخاری بی‌نظیر آفریدند و هر آنچه توانستند برای سلامتی مردم بکار بردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه در کردستان بیماری نداشتیم که نیاز به درمان داشته باشد ولی محروم بماند و با وجود همه کمبودها تلاش لازم صورت گرفت و به بیماران کرونایی خدمات لازم ارائه شد.

رضاعی در پایان گفت: سپاه در کمک مومنانه پیشگام بودند و قبل از شروع رزمایش نیز کمک های زیادی به مردم کردند که باید از این افراد تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه کردستان ماه مبارک رمضان امنیت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشورها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار کرد: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا علیه السلام می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد. بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت علیهم السلام را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشورهای آفریقایی به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

«سید محمد شوالا حیدرا» همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی ارائه شد.

کد خبر 6095647

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه