Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نصرت‌الله سیف گفت: در راستای جمع آوری کمک‌ مومنانه با کمک مردم خونگرم عشایر کشور حدود 4 میلیارد تومان را جمع آوری و بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح عشایر توزیع کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار نصرت‌الله سیف عصر امروز در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان لرستان، گفت: افتخار دارم که به عنوان خادم کشور در رزمایش کمک مومنانه در استان لرستان شرکت کرده‌ام، رزمایشی که به لطف خداوند و با درایت مقام معظم رهبری تحت کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور بیان کرد: در این دوران توانستیم سختی های این ویروس را آسان و تهدیدها را به یک فرصت تبدیل کنیم جایی که همه جهان منتظر بودند که تحریم های آمریکا جنایتکار علیه کشورمان در این برهه خودش را نشان دهد و ایران را از پا در بیاورد، اما با درایت مقام معظم رهبری و مردم توانستیم این بیماری را به خوبی مهار کنیم و به عنوان یک الگو برای سایر کشورها انتخاب شویم.

وی اظهار داشت: این گوش به فرمان ملت با مسئولین و همدلی بین ملت و مردم و امام و مسئولین است که تهدید جهانی را به یک فرصت ایجاد کرده وقتی می بینیم که بسیاری از کشورها در برابر این ویروس به زانو درآمده اند اما کشور ما با برنامه‌ریزی و همدلی ملت و مردم و لطف خداوند این بحران را با موفقیت پشت سر گذاشته است و این بحران رزمایشی بود که کشور ما آماده باشد که هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنند.

سیف تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم عشایر، عشایر ما با فرهنگ خوبی که دارند در بحث کرونا مسئله پیشگیری این ویروس را به خوبی و با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی انجام داده‌اند که در کل کشور و در سطح عشایر هیچ مرگ و میری نداشته‌ایم.

وی افزود: توانسته ایم با کمک مردم خونگرم عشایر کشور در راستای جمع آوری کمک‌ مومنانه، حدود چهار میلیارد تومان را جمع آوری و بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح عشایر توزیع کرده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه آسیب دیده جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه